You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game: "31.05.24 - Останній дзвінок"

in Ukraine on Steem3 months ago

Які люди!!!
Радий бачити (без жартів)
Приємно, що нік залишився той же самий.

Тепер моя пальма першості як найяктивншого учасника укр. спільноти під величезною загрозою 🤣🤣🤣

Якщо потрібна якась допомога - знаєш куди писати.

На платформі все ж таки бажано почати з #introduceyourself

О так, серіал ще той. Ніколи не думав, що буду героєм таких подій та життя прекрасна непердбачувана річ

Sort:  
 3 months ago (edited)

Підожди, я лише принюхуюсь, що тут і як)))
Першість поки твоя, не хвилюйся)))
Щоб я почала використовувати подібну платформу, мене минулого разу, пів року вмовляли.
А я опиралася як віслюк.
За серіал, я надіюсь, прочитати гарний допис)))
І я також неймовірно рада тебе бачити.

 3 months ago 

все ж таки я Вас десь бачила))

 3 months ago 

В тебе інтуїтивно все добре виходить.
Дуже приємно читати такі слова. Стосовно серіала, ще 2 серії. Я так довго ще ніколи не дивився. Все навалилось.

З того що вже бачив - дуже сподобались образи маленьких човнів (снів) одного з головних героїв

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58015.02
ETH 2381.83
USDT 1.00
SBD 2.42