You are viewing a single comment's thread from:

RE: "My photo memories" contest #13 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №13

in Ukraine on Steem3 months ago

дякую за прирзове місце. Я дуже здивований, що конкурс питань цього тижня пройшов без тебе (((

Sort:  
 3 months ago 

Серйозно????? Я думав я брав участь 🙁🙁🙁🙁🙁 Геть запрацювався

 3 months ago 

Щось ти себе заганняв. А я то думав, що я один такий )

 3 months ago 

Ні, ми з Тамарою ходимо парою 🤣

 3 months ago 

Нічого, скоро закінчиться ретроградний меркурій і як дамо жару (або хропака)

навіть не знаю що краще і що більше хочеться.

 3 months ago 

Так друге прекрасно поєднується з першим)) Я он дав жару, тобто камін розпалив, бо холодно на вулиці, заморозок знову обіцяють, так от сиджу, гріюся, коментар пишу і не проти дати хропака 😄. Але ще не можна, бо тільки зайшов у Стіміт))

 3 months ago 

Ооо, то я не один такий. Хто постійно обирає між бажанням дати хропака та щось більш-менш конструктивне написати

 3 months ago 

Ну, я намагаюся не піддаватися сну, він лише може вплинути на мою продуктивність, коли я падаю лицем у клавіатуру, коли пишу пост пізно ввечері 😄

 3 months ago 

Ні но до такого, травмонебезпечного стану (клавіатура/лице) я ще не допрацьовувався, хоча й був близько.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 57983.59
ETH 3132.93
USDT 1.00
SBD 2.44