You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #9 and Start #10

in Ukraine on Steem4 months ago

А я згодний з АІ

Не ларемно є приказка (на суржику) "Везе тому хто везе" Тобто, ті хто докладають максимум зусиль рано чи пізно отримують винагороду у вигляді посмішки удачі.

Sort:  
 4 months ago 

Ну я не згодний з тим, що це на суржику))) Якщо добре покопатися, то він суржика майже нічого не залишиться, лише місцеві говірки і наріччя, це загалом доволі складна тема, але не можна віднести щось до суржика без жодних на те підстав). Тут я їх не бачу.

 4 months ago 

Літературна українська не знає такого слова "Везе". Везіння - ще пів біди, а от везе... Хоча, напевно ви праві. Це дійсно літературна українська :) Якщо везіння - українське слово, то везе похідна від нього українські тому тоже українське.

 4 months ago 

Це називається з хорошою людиною не соромно побалакати 😄 Це я про дискутувати із самим собою. Я згоден із кінцевим результатом вашої дискусії 😂. І це правильна відповідь. Є дуже гарні відео на You-Tube каналі "Твоя підпільна гуманітарка" про це.

 4 months ago 

Ух ти... Цікаво. дякую що поділились ресурссом. Можливо колись в обідню перерву буде гарним фоном для роботи :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57912.75
ETH 3070.69
USDT 1.00
SBD 2.33