You are viewing a single comment's thread from:

RE: Великий конкурс "вільного письма"

in Ukraine on Steem8 months ago

А лого то класний вийшов!!!!

До речі, треба і собі буде спробувати написати конкурсний пост ручкою, як @tinochka2. Хоча ні, мабуть не буду, це ж потім ще передруковувати.

от і ледачий практичний )))

А ви свою ялинку вже розібрали?

Так, після Василя (за старим календарем), поки було трохи вільного часу на вихідних

Так не чесно, Всім дякую за читання - а автор і так прочитає. 🤣🤣🤣

Тепер буду думати, давати приз чи ні...

Sort:  
 8 months ago 

От хто мене за язик тягнув, а я так приз хотів. Що ж мені тепер робити, як спокутувати свій непрощенний промах? Ще один додатковий пост я не потягну 😄.

 8 months ago (edited)

Я ж жартую )))) По більше смайликів і ми квити )

 8 months ago 

😄

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.15
ETH 2428.96
USDT 1.00
SBD 2.65