You are viewing a single comment's thread from:

RE: Фінансові переживання за майбутнє та підстелення соломки на старість

in Ukraine on Steem8 months ago

Цікаву та непросту тему підняли. Поділюсь своїми думками (ні в якому разі не фінансова порада)

З 2017 року активну шукав куди інвестувати кровно зароблені та подаровані на весілля гроші.
Питання стало актуальне, після того як майже рік не міг вивести кошти в період 2016-2017 років з депозиту в банку без великих втрат на курсі.

Я патріот, але у фінансову стабільність гривні зовсі не віриться, тому для довготривалих інвестицій тільки $ або євро. Краще і те і те.

Будь- які накопичення, як їх не обзивай, це інвестиція. Мені мало, якщо інвестиції будуть приносити манше 10% в рік. Напевно тому і шукав.

Знайшов інвестиційний фонд і гарною репутацією, що працював з британським правом. 4 роки було все добре, я мав свої 20+ відсотків щорічно, поки не наступив 2021 рік. Хакери взламали базу даних фонду, що призвело до екстреного блокування. І рутинної дворічної роботи по відновленню даних користувачів. В підсумку, коли мені в кінці 2021 на початку 22 критично були потрібні активи я не мав до них доступу.

Зараз активи ще заморожені, але в 2024 році вже заплановані виплати учасникам які вирішили припинити співпрацю.

На фоні цих подій я прийняв для себе дуже важливе рішення - самостіно розпоряджатись своїми накопиченнями(інвестиціями) не делегуючи це право комусь іншому.

Ваш підхід із диверсифікацією ризиків дуже подобається. Я добре подумаю над страховкою ПЗУ. реально крута штука, особив в наш час.

На рахунок пенсійних фондів - крайнє сумнівний лохотрон, пробачте.
Сама думка, що "я буду відраховувати кошти, якими зможу розпоряджатись тільки у випадку якщо доживу до певного віку" - для мене дика та неприємлема.

Sort:  
 8 months ago 

Привіт!
Дякую, цікаві тези.
Почну з кінця)))
"крайнє сумнівний лохотрон" – є вірогідність, але весь цивілізований світ так живе. Плюс, за законнодавтством такий фонд не може оголосити себе банкрутом і має проводити інвестиційну діяльність без ризиків. Тому я спробую, а там як вийде)

Самостійно розпоряджатися невигідно: за всього лише кілька років втрачається до 10% цінності американського долара (це якщо накопичив пачку баксів і вони лежать під матрацом). За довгі роки інфляція зробить свою погану брудну справу(((

Нехай інвестиційний фонд вам все поверне, тримаю пальці!

 8 months ago 

Нехай інвестиційний фонд вам все поверне, тримаю пальці!

Дякую, все до того йде. Думаю, якби справа йшла до банкрутства то він вже повинен був збанкрутіти

 8 months ago 

Thank You !!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67144.34
ETH 3517.40
USDT 1.00
SBD 2.69