П'ятниця, очікування та проміжний аналіз

in Ukraine on Steemlast month

Привіт друзі. От і настала довгоочікувана для всіх п'ятниця - маленький фініш посередині робочого марафону… П'ятниця - той день коли мені хочеться підвести певні підсумки робочого тижня та проаналізувавши те що вдалося і не вдалося зробити, якщо залишаються сили після робочого тижня… Сили є, тому ааналізую…

Але перед тим почну із досить цінного досвіду. Досвіду, що я отримав засвоївши болючий урок стосовно очікування.

Черговий раз повторюю собі - ніщо так не розчаровує людину, як її очікування, і черговий раз після того, як наступив на ті ж самі болючі граблі…

Значно простіше, цікавіше та й приємніше жити, коли нічого не очікуєш і насолоджуєшся всім тим що є тут і зараз... та, наявність фантазії і бажань породжують очікування, які рано чи пізно розбиваються, як мильна кулька і це призведе до великого розчарування.

Та сьогодні не про це, сьогодні хочу проаналізувати результати свого лайтового відеоблогингу на Ютубі, який перевершив усі мої очікування…

В мене був майже нульовий канал https://www.youtube.com/@bik_toy, який я наповнював short відео, які залишалися в пам'яті телефону після публікації цих же відео на тіктоці - https://www.tiktok.com/@bik.toy

Перше відео я виклав три тижні тому, а загалом за весь цей час я виклав на каналі YouTube 31 відео, що викладалися не на регулярній основі і без ніякої прив'язки по таймінгу та по різним тематикам… Такий собі вінегрет на різні теми.

Ось яких результатів мені вдалось досягнути за ці три тижні:

5249042054460334922.jpg

Загальна кількість підписників збільшилась на 46 (було всього 5).

5249042054460334918.jpg

Із цих 46 підписників, 28 прийшло саме з перегляду відео.

5249042054460334924.jpg

Назбиралося понад 12 000 переглядів

5249042054460334920.jpg

Майже половина яких припала на одне відео про Борщ. Це відео одне набрало 5300 переглядів.

5249042054460334923.jpg

Як каже дружина смачний борщ був, не даремно скис🤣🤣🤣

5249042054460334917.jpg

Ось які основні спостереження я для себе відкрив займаючись публікаціями відео:

Дуже важливим є таймінг викладання відео. Відео, які викладені в час-пік (на перерахунок по київському часу це проміжок між 06:00 і 10:00 ранку і 16:00 та 19:00) - це той момент, коли багато людей по дорозі на/з роботи переглядають відео…

5249042054460334919.jpg

Короткі відео до 15 секунд заходять найкраще

5249042054460334921.jpg

Набрати перегляди в повноцінних відео тривалістю понад одну хвилину - складне завдання. З яким вже перестали допомагати якісно підібрані теги та опис до відео.

Смішні відео заходять в рази краще.

Часта зміна тематики відео призводить до погіршення просування відео через алгоритми Ютуба.

Якщо ж підвести невеликий підсумок то можна узагальнити тим, що YouTube Shot досить гарний інструмент який безкоштовно дає досить велику кількість нових переглядів, які можуть трансформуватись в підписники

Важливо притримуватись однієї певної ніші і часто не змінювати тематику каналу, щоб не втратити ту аудиторію яка перейшла по раніше сподобавшимся відео.

Отака от аналітика, буду тримати в курсі і спробую через 28 днів, тоді коли оновиться статистика на Ютубі, поділитися новою статистикою, вже в порівнянні…


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  

Wow, this is a good algorithm. I think youtuber friends should know about algorithms like this well. Good luck to you my friend.

 last month 

Thank you for the wishes. That success is superfluous, and often in order to achieve it, you have to sweat hard for more than one month...

 last month 

Привіт 🙋‍♀️
Як настрій ?
https://vm.tiktok.com/ZMrmqnnTV/

А тепер, кращий ?

 last month 

Гололовач Оля - то не самий кращий спосіб підняти настрій. Настрій ок, та по ходу на великий, повний місяць добряче хочеться спати і голова болить... А так все ок, я відпочив (морально) від роботи

 last month 

Я три дні сміялася. І кожну собаку називала Дюком 😅
Там ще свої асоціації :)

 last month 

Дуже цікаве дослідження 🧐
Хороший аналіз. 👍🏻👍🏻👍🏻
Тут молодець.
А от тут не зрозуміло

Черговий раз повторюю собі - ніщо так не розчаровує людину, як її очікування, і черговий раз після того, як наступив на ті ж самі болючі граблі…

Ну коли є висновок, не зрозуміло з чого зроблений, то не дуже, але звісно сам висновок правильний. Щоб не розчаровуватися не треба «очаровуватися».

Взагалі день якийсь поганий сьогодні вийшов.
Краще мені було б залягти на дно сьогодні…
Ти мені не подобаєшся не позитивним, від слова взагалі. Пробач. 😨
Ти хоть мітки якісь залишай, мені, я в такі дні не буду виходити в інтернет.

 last month 

Взагалі день якийсь поганий сьогодні вийшов.
Краще мені було б залягти на дно сьогодні…
Ти мені не подобаєшся не позитивним, від слова взагалі. Пробач. 😨
Ти хоть мітки якісь залишай, мені, я в такі дні не буду виходити в інтернет.

Я по батареї стукав, хіба не було чути ?

Ну коли є висновок, не зрозуміло з чого зроблений, то не дуже, але звісно сам висновок правильний. Щоб не розчаровуватися не треба «очаровуватися».

Цей раз розчарувася на дрібниці, що й 500 грн не коштує і від цього приємно, що така дрібниця нагадала.

А взагалі спати треба, а то чим менше сплю - тим гірше в мене почуття гумору...

 last month 

і від цього приємно, що така дрібниця нагадала.

Ой ну все. Я спати. Добраніч.

 last month 

Засмутив? Думала я про якесь інше очікування? Складно сказати багато очікувань наклалось оне на одне

 last month 

Ні, не засмутив.
Досить цікавий допис був. Детальний. Мені сподобалось, гарне аналітичне мислення, такі речі приємно читати і приємно, що ти наділений таким типом мислення, тут лише браво. 👏 гарний підхід.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58551.10
ETH 2514.90
USDT 1.00
SBD 2.35