Осіння імпотенція / Autumn impotence

in Ukraine on Steem5 days ago

Привіт друзі. Ви в курсі, що на вулиці осінь? До мене от тільки-тільки сьогодні дійшло, що вже майже минув перший місяць осені😱🤪

20240926_171534.jpg

Не знаю, чи відомий вам видатний італійський психіатр Чезаре Ламброзо, та сьогодні я про нього трохи попишу… Все через те, що я в черговий раз переконуюся в його дослідженях стосовно впливу пори року на творчість людей…

В своїй книзі «геніальність та безумство» цей видатний дослідник свого часу, на прикладі автобіографічних записів відомих на той момент поетів, намагався довести, що в літні й весняні періоди року творча продуктивність зростає в рази… Натомість в осінні та зимові періоди наступає своєрідна «Творча імпотенція».

Взагалі ця книга являється чи не першою історичною спробою (принаймні яку я зустрічав), де автор намагається зрозуміти «Де ж ця гра між геніальністю та безумством»

20240926_171527.jpg

Якщо моя пам'ять мені не підводить, то Чезаре таки залишив це питання відкритим. Інакше, уже давно б всі знали, що згідно критерієм Чезаре Ламброзо в випадку ABC є розлад а у випадку СВА розладу немає…

До чого це я роблю такий великий вступ?
Справа в тому, що зі зменшенням тривалості світлої частини доби значно знижується вироблення дофаміну - головного нейромедіатора, який виконує непросту функцію мотивування до подальших дій…

Часто осінь називають періодом загострення депресивних, іпохондричних та істероїдних розладів. На мою думку так і є. Та в цьому немає нічого поганого (в мене наприклад від того роботи більше а це чим не плюс 😅 – жорстокий жарт) осінь прекрасно по-своєму. Це той момент, коли ми значно збавляємо оберти в своїй машині під назвою тіло і починаємо потихеньку готуватися до переходу на зимовий енергозберігаючий режим…

20240926_171554.jpg

Та, сьогодні я почув цікаву фразу «творча імпотенція» яка й надихнула мене на цей пост і на те, щоб назвати ось цю всю осінню хандру «осіння імпотенція»

Як на мене, цей образ ідеально підходить до стану в якому знаходяться люди в цей період. Не можна сказати, що в цей період бажання взагалі не виникають, вони виникають але настільки поверхнево і в’яло, особливо в порівнянні з літнім турбо-режимом, що це можна сміливо назвати осінньою імпотенцією…

Що ж робити? Як же справитися з цією імпотенцією? (записуватись до психіатрів – жартую 😅, достатньо просто дочитати)

Немає унікального рецепту який би був ідеальним та підходящим для кожного!!!

Тож, я наведу свій приклад того. як з цією імпотенції вибираюсь я. В ті моменти, коли в мене є час, я намагаюся зайнятися тими справами, які приносять мені задоволення. Одним із таких найбільш улюблених мною процесів є піші прогулянки. Коли мені встає вже геть туго (потенція наближається до нуля)… буквально година піших прогулянок під цікаву аудіокнигу і я знову готовий запалювати маленькі вогники навколо себе, піднімаючи потенцію оточуючих (пробачте ще раз за жарти – день веселий😉)

Ну, і на прощання (думаю пост і так затягнувся… треба кончати), бажаю всім потенції!!! І не тільки в творчих справах😉 Що, що а потенція ще нікому не заважала🤣🤣🤣


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  

I thought I was crazy. Everyone around me loves Fall. But it gives me anxiety and I find it extremely depressing.

 5 days ago 

В моему районі мабудь ще літо не відпустило. Ранком трохи прохолодно, але через годину паче вже

 5 days ago 

Классс!!!

Кайфуйте, а то як впаде на кілька градусів температура може наступити таке відчуттяя що все хана, ніфіга не хочу...

 5 days ago 

Поки люди на два типи розділилися, одгі ще в шортах та футболкі рано вранці ідуть. Інші вдіти тепло, але ближче 10 ранку вже роздіваються до шортів і футболки

 4 days ago 

Я вже перебрався в другу категорію і ативно почав виклристовувати піджак. І тепло зранку і дуже швидко можна скинути, як стає жарко

 5 days ago 

Вперше чую цього психіатра.
Думаю це й погляд також є міфологічним, ми частина природи і її цикли впливають на нас..

ABC є розлад а у випадку СВА розладу немає…

Що то за АВС ? ( авто заміна відразу зреагувала і хотіла написати АВСТРАЛІЯ 🇦🇺 😅)

 5 days ago 

Що то за АВС ?
Три букви. Типу 1,2,3. Мав на увазі критерії саме розладу. а априклад їх зміни відсутність.

Поганий приклад, якщо виникли питання🤔

А як тобі жарти, ті що в ддужках? Перебор?

 5 days ago 

Я в тих розладах не тямлю.

 5 days ago 

Забула ще, звернути увагу на назву книги «геніальність та безумство».
Є така байка про Вангога, мабуть згадувалась в цій книзі ? Дуже мені подобалась)

 5 days ago 

Вангог точно згадувався, а що за байка? так дуже важко сказати чи ми думаєм про одне й те ж саме...
Цікава, правда складна в сприйняті. Як не як написана в кінці 19 століття...

 5 days ago 

Я погано памʼятаю. Типу хтось сказав він або геній або божевільний, та не думав що він і геній і божевільний. Якось так. Справді не памʼятаю подробиць. Дуже давно це чула.
Все вказує на те, що саме ця байка була в книзі. ;)

 4 days ago 

Це ж як давно було, що ти вже не пам'ятаєш?
Взагалі, дуже дивно чути від тебе слово "не пам'ятаю"
Я думав, це не можливо?🤔

 4 days ago 

Я звичайна людина. Навіть, признаюсь був час, коли я била на сполох через те, що забувала дещо, і як мені здавалося часто. Навіть книгу скачала як покращити памʼять і якийсь час робила вправи. До речі круті) через пів року потім згадувала ті слова, що запамятовувала і вдалося згадати.
Тож зараз признаюся, що памʼять покращилася і сталося це завдяки блогу. Тому, що я частенько записувала все важливе з теми руцями, але відтворювала все в основному по памʼяті коли писала блог.
Таким чином вважаю тренувала мозок як м'язи)

 4 days ago 

тренувала мозок як м'язи)

І це видно... Ти колись проходила тест !Q?
Чомусь мені здається, що він в тебе незаурядний.
Не відволікайся на коментарі. Чекаю на новий допис😅

 4 days ago 

Я вважаю себе тупою, особливо після читання дописів @sergeyk 😂😂😂
Хоча й до цього знала, що я блонда.

 4 days ago 

Я вважаю себе тупою, особливо після читання дописів @sergeyk 😂😂😂

Та ладно...
Не прибідняйся.
Якщо хвалаять - значить є за що...
Не у всіх математичний склад розуму. в тебе свої переваги

 5 days ago 

Ого, не чула такого виразу про творчу імпотенцію,) ну от тільки на днях подумала, що треба сідати за своє хобі. То виявляється той італійський психолог правий, саме у ці пори року я народжую свої картини, а в інші пори імпотенція)

 5 days ago 

І я не чув... То так сьогодні під час перечитування постів інших користувачів підмітив і це десь натиснуло на віртуальну кнопку всередині, що народився пост про осінню імпотенцію 😅

 5 days ago 

thank you so much!!

 5 days ago 

Назва поста звичайно цікава і дуже клікбейтна, як тут не зайти і не прочитати про що йдеться 😂. А щодо погіршення творчості восени і взимку, не згоден, навпаки часу більше, бо менше можливості побувати надворі, вечір довший, пиши у своє задоволення, якщо час ж (спойлер - нема 😁).

 4 days ago 

Дякую, назва реально крута вийшла.
Стосовно часу і можливостей, напевно ти прав, теоретично їх стає більше бо роботи на вулиці в стає рази менше. То ж, якщо дисципліга присутня то імпотенція не страшна😅

 4 days ago 

Класний пост, прочитав на одному подиху!)
У мене от така ситуація, що весною і влітку настільки багато енергії, що тягне якусь абсолютно дику дурь)) А от восени ця енергія стає більш розміреною і мене тягне на творчість, аби сидіти і щось спокійно собі творити)

«творча імпотенція»

Ну, щоб пензлик стояв і мольберт не падав! 🥂 😆😆

 4 days ago 

Ну, щоб пензлик стояв і мольберт не падав! 🥂 😆😆

Дякую за дуже приємний коментар! (пост і мені реально сподобався, а таке буває не часто не дивлячись що вони мої😅)!!! і прекрасні побажання 🤣🤣🤣

 4 days ago 

Пройшло 23 години після публікації цього допису, знай що діо чекає наступний)

 4 days ago 

Дякую! Коли знаєш, що твоєї писанини чекають навіть в самі напружені дні це реально додає мотивації сісти і написати... Трохи перевтомився а так все Ок. Імпотенцією так і не снилось

 4 days ago 

Так, я чекаю, ще й переживаю))))
Надюсь, це теж буде плюсом, щоб заходити і все ж хоч щось та транслювати)) хоча б - що все добре.

 3 days ago 

Приємно 😊 Ще й яким плюсом...
Я ж поки твій пост не прочитаю (якщо не має імпотенції) спати не лягаю.. Тобто тут взаємно 😅

 4 days ago 

Той лікар не писав творча імпотенція заразна ?

 4 days ago 

Ні не заразна. Важкий день (початок о 03:00)+вечір мужиків+інтенсив на роботі - здорові причини зробити затримку у вечірньому постінгу...
Навіть твій шедевр встиг перечитати...
Та батарейка вже йде в мінус, піду підзаряджати...
навіть такі роботи як я потребують підзарядки...

 4 days ago 

Та батарейка вже йде в мінус, піду підзаряджати...

жаліти не буду. Справишся;) Головне - думай про себе і поменше саможертовності;) десь можна щось пропустити, і виспатися.

 3 days ago 

думай про себе і поменше саможертовності;) десь можна щось пропустити, і виспатися.

Ти шо??? як пропустити. То не про мене. А от те, що я сьогодні встав з ліжка (прокинутись це язик не повернется назвати) об 11:30 - говорить, що я про себе не забуваю 🤣🤣🤣

 3 days ago 

говорить, що я про себе не забуваю 🤣🤣🤣

Це добре)))
Продовжуй в цьому направленні))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63491.17
ETH 2618.75
USDT 1.00
SBD 2.79