Нічна фотосесія

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. Ви як? Впізнали, чи не улюблене питання уркаїнців в останій час…

Думаю, Ваші відповіді будуть в коментарях, а я спробую трохи розповісти як я :)

В принципі – ОК. Вже значно більший ок, ніж було раніше, але до ідеального Ока ще є над чим працювати )

Катастрофічно не вистачає часу робити фото. Є ідея як це вирішити, але все ні як теорія не втілюється в практику.

Через невеликий проміжок світлої частини доби, майже весь світлий час доби я просиджую в кабінеті і на процес фотографування випадає вечірній та нічний час.

Правда, на допомогу приходить сніг. На фоні білої ковдри, навіть нічні фото (як ці, що я публікую в цьому повідомлені) виглядають достатньо освітленими.

IMG_20231210_224015.jpg

Так вийшло, що в цю ніч в мене було кілька вільних хвилин біля однієї лікарні. Я не гаяв час і в проміжках між спілкуванням в одній з соціальних мереж – зробив ось ці фото.

IMG_20231210_224029.jpg

По фото й не скажеш, що до півночі залишилось менше чим 1,5 години

IMG_20231210_223845.jpg

Хіба що по цьому, і то чеез фокусування камери на банерній рекламі.

IMG_20231210_223918.jpg

Sort:  
 6 months ago 

В темну пору доби теж можна отримати гарні фото, особливо коли святять ліхтарі і падає сніг, дуже гарно тоді виходить. Або ж коли у вас є налобний ліхтарик 😉.

 6 months ago 

Налобний ліхтарик, геніально. До цього всього ще потрібно трохи часу і тоді все буде ок

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64281.02
ETH 3503.03
USDT 1.00
SBD 2.54