Ні про що зі смисломsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem8 months ago

Привіт. Сьогодні спробую написати «ні про що зі смислом».

Майже цілий день я ходив насуплений як сич. Може через кардинальну зміну погоди (принаймні внутрішній мікроклімат точно змінився). Все мені було не те і не так. Я тільки і робив що чіплявся і критикував інших. Частина із цієї критики була явна, відкрита, озвучена мною. Інша, куди більша частина, що виникала в думках залишалась в мені. Не дивлячись, що вона була неозвучена, вона також прекрасно відчувалась іншими людьми, особливо тими в чій адрес була спрямована.

IMG_20231015_202152.jpg

Хто знає скільки ще б тривав такий мій стан не будь поруч моєї Мрії. Банальна порада, «піди до дзеркала і похвали себе за щось зроблене сьогодні» виявилась ідеально підібраним лікуванням.

Спочатку було крайнє складно навіть знайти вчинок, дію чи навпаки бездіяльність за яку я б міг себе похвалити і тут мене окрилило. Я зрозумів, що «зациклився» (міцно-міцно сконцентрував свою увагу, що сприймаю тільки негатив). За 5 хв стояння біля дзеркала я все ж таки знайшов хоча би щось, за що міг себе похвалити. І то, якось вийшло, що похвала трансформувалась у почуття гордості за вчинену дію.

IMG_20231015_201916.jpg

Щоб закріпити ефект, вирішив використати перевірену часом, безвідмовно діючу вправу – прогулянку. Саме під час цієї прогулянки встигнув зробити ці прекрасні фото, що символічно демонструють «шлях».

Не завжди життєвий шлях рівний і простий. Часом доводиться прориватись скрізь перешкоди і блукати звернувши не в тому місці. Від того, ще важливіше мати біля себе свою Мрію, яка розуміє та підтримує.

Sort:  
 8 months ago 

В мене вчора був такий самий пригнічений стан.
Мій прадід казав у таких випадках:

"Щось мені, брате, горілка не п'ється,
Журба коло серця, як гадина в'ється".

Думаю, це таки пов'язано із сонячним затемненням.

Не пив місяць, але вчора "врятувався" за допомогою стопаря та хорошого фільму.

 8 months ago 

Цілком можливо. Але й з себе відповідальність знімати не треба )

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53