Не важливих моментів не буває

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. Як часто ви невдоволено спостерігаєте за тим, як на чистій галявині розкидане сміття? Чи, як з машини вилітає пластиковий чи паперовий стаканчик? Я, нажаль, дуже часто. Можливо це моє викривлене сприйняття, яке надмірно сфокусоване на чистоті природи. Хто зна.

IMG_20231210_131156.jpg

Так от. Я не можу вплинути на усіх людей. Складно сказати що потрібно придумати (штрафи, покарання чи можливо тортури) щоб відучити людей бути «свиньми». Зате я можу навчити свого сина – бути людиною. Можу навчити його берегти природу та цінувати працю усіх людей. І не важливо, чи то прибиральник чи то Презедент.

IMG_20231210_131205.jpg

Фото з цього повідомлення якраз демонструють практичне відпрацювання навику сортування сміття. Сину всього 7 років і то він вже знає, що кожний шматок пластику то як отрута да Планети та природи. Саме тому ОБОВ’ЯЗКОВО потрібно сортувати сміття, щоб направити пластик на переробку та попередити забруднення.

IMG_20231210_131151.jpg

Так, у розрізі соціуму одна пластикова пляшка викинута не в то контейнер, чи на природі, навряд чи змінить ситуацію. Зате, є надія що син передасть мої слова свої друзям та іншим людям. А за рік, навіть одна людина/дитина зможе зменшити забруднення панети хочаб на 0,0000001%.

Ось такими от справами ми займались під час нашого сьогоднішнього дня Мужиків.

Sort:  
 6 months ago 

У нас навколо селища просто жах у лісі. Суцільний смітник. Скільки разів прибирали - все марно. Я не розумію людей. Іноді просто руки опускаються

 6 months ago 

Ооо, як я Вас розмію. Кожну весну збираю сміття, на свої улюбленій галяввині. Можливо цим людям так не пощастило, що їм ніхто ніколи не давав зрозуміти якої шкоди вони завдають своїм невіглаством.

 6 months ago 

У нашому місті були впровадили сортування сміття. Люди спочатку так ретельно до цього ставилися. Але з часом все пішло на спад. Пластикові пляшки вивозилися невчасно, скло, метал і змішані відходи забирала одна і та сама машина, тобто засипала все це разом і змішувала. Потім це все вивозилося на полігон як і раніше. Який сенс було сортувати? Люди перестали сортувати сміття. Єдиний виняток, і то частковий, це пластикові пляшки. На жаль місцевій владі не вдалося організувати реалізацію металу і скла. А шкода, бо задум був хороший.

Потім був задум побудувати сміттєспаювальний завод. Було навіть виділено землю і розпочато підготовку проектної документації. І це заглохло.

Думаю проблему сміття можна вирішити у кожному місці, якщо мати бажання і правильно використовувати кошти громади.

 6 months ago 

100% І я так думаю.

Можливо з того сортування, яке я робив з сином і не буде особливої користі зараз. Я також не впевнений, що усі контейнери не скидають в одну машину.

Зате, є надія, що для сина це буде принцип, що не дозволить залишити сміття на природі

 6 months ago 

Те, що ви "вкладаєте" в наступне покоління неможливо оцінити. Ваш підхід безумовно є правильним і у вас є всі шанс виховати ЛЮДИНУ.

 6 months ago 

ДЯКУЮ!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53