Мудра книга, яку я подарую своєму сину ще під час навчання в школі

in Ukraine on Steem8 months ago

Привіт. Так трапилось, що під час пошуку матеріалу для конкурсу
Favorite book quotes competition 📖 Конкурс улюблених книжкових цитат ||| #16 виникло бажання написати пост із прелюдією. Ой, це слово в контексті повідомлення можу звучати багатозначно… Тай ладно.

IMG_20240102_215406.jpg

Книгою, в якій я вирішив знайти цитату для конкурсу була Камасутра. Це дуже цінна для мене книга, яку мені подарували мої однодесятники (це майже те, що одногрупники тільки трошки інше) на мій 21 день народження. Цінна, за рахунок їх побажань на перші сторінці. Там дуже цінні і занадто особисті побажання, тому я не показую їх. Нехай вам покортить…

Пам’ятаю як вперше взяв цю книгу до рук. Найбільше мене здивувало, що в ній так багато тексту. Так, так в ній дуже багато тексту. І, не будь я таким максималістом в 21 рік, і розбирись я в тому що там написано, хто знає як би склалось моє життя…

Так, а тепер давайте перейдемо до цитати. В книзі дуже багато корисних, практичних, мудрих порад які значно спрощують життя і покращують взаємодію з партнером та зміцнюють стосунки. То ж, обрати найбільш цікаву, чи то улюблену – було не просто.

IMG_20240102_215126.jpg

Текст звучить наступним чином, думаю мій переклад максимально близький до оригіналу, писати російською з 2022 року якось зовсім не хочеться:

«За останнім дослідженням, більшість людей, задоволених своїм статевим життям, не пов’язують це із досягненням оргазму. Крім того, виявилось, що ті, хто завжди досягають оргазму, не завжди задоволені статевим життям».

До недавнього часу, ці слова сприймались мною як «відмазка для бідних». Ну, типу щоб не так засмучувались ті у кого не виходить досягти оргазму. І, тільки недавно я прозрів. Здавалось би банальна істина: «В сексі куди важливіший сам процес, ніж досягнення цілі». Якщо розібратись, глибше – «в Камі взагалі не може бути ні яких цілей». Тобто, «задоволення уже в тому, що ти отримуєш/даєш задоволення».

Для того, щоб це зрозуміти довелось набити не одну шишку. Тому ця цитата з книги і заслужила на те, щоб про неї написали цілу статтю.

Sort:  

Congratulations!
This publication has been supported through the Steemcurator06 account for containing good quality content.

Curated by @ridwant

 8 months ago 

I am very grateful to you. It is very nice that the support is aimed at quality content and not directly at the user.

 8 months ago 

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64168.93
ETH 2768.21
USDT 1.00
SBD 2.72