Можливість відпочити

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт. На цих вихідних основним моїм завданням було відпочити. І в мене гарно вийшло. Починаючи з п'ятниці, коли ми відправились з дружиною на вечірню прогулянку в парк, мій відпочинок ще триває.

IMG_20231124_201141.jpg

Суботній день в очікуванні змін погоди, про які мені прям кричала натяками моя голова та розбитий стан, ми провели у моїх батьків.

Його однозначно не можна назвати продуктивним, але від того він не менш приємний. Моїм обом батькам давно за 70 і кожен раз коли я їх бачу, я дуже вдячний що має таку змогу.

IMG_20231124_201203.jpg

Вони в такому віці що потребують турботи і, найголовніше, уваги. Що з одним щось іншим в мене не завжди виходить. Як виходить то виходить на славу.

Зараз за вікном хурделиться, а ще чорний зранку асфальт - перетворився в абсолютно білий. Після обіду я обов'язково вийду на вулицю щоб прогулятись зібрати колекцію соснових гілочок та зробити кілька нових фото.

Поки що ж я ділюся тими фото, які зробив в п'ятницю під час прогулянки в вечірньому парку.

IMG_20231124_205518.jpg

Найцікавіше що за всю прогулянку ми майже нікого не зустріли такої малої кількості людей в паркі можна побачити тільки холодними осінніми вечорами буднього дня.

Sort:  

TEAM 5

Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator08. Good post here should be..

Screenshot_20231101_062609_Picsart.jpg

Curated by : @chant
 7 months ago 

Thank you!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62931.58
ETH 3444.91
USDT 1.00
SBD 2.50