Моя участь в конкурсі "ЗИМОВИЙ НАСТРІЙ"

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. Починаю писати цей пост вже в досить таки пізній, я б навіть сказав свинячий голос. Тому пишу на автоматі в улюбленій манері вільного письма… Хоча, є ж конкурси, там ніби стартував новий конкурс зимового настрою - https://steemit.com/hive-145157/@olesia/5xjg9g-en-ua-contest-or-winter-mood-konkurs-or-zimovii-nastrii. Перезуваюсь на ходу і тепер вже пишу в рамках участі в конкурс «Зимовий настрій» від @olesia. Гріх не скористатись нагодою написати пост пр зимоввий настрій маючи такі, доволі якісні фотки, з прекрасної прогулянки по кризі на найбільшій річці мого міста.

IMG_20240131_130243.jpg

Фото зроблені в цю середу (останній день відпустки, коли я міг в повній мірі насолоджуватись майже повною свободою своїх дій) на р. Дніпро коли настрій ще був не тільки зимовим а ще й прекрасним та безтурботним, адже відпочивати завжди круто…

IMG_20240131_130132.jpg

IMG_20240131_130157.jpg

На зиму вода в річці сильно спадає. Не впевнений, чи це тільки в цьому році така ситуація через катастрофу значно нижче по течії на Каховському водосховищу, чи це щорічна тенденція. Це моя перша прогулянка по річці в зимову пору. До цього, якось мене до неї не заносило. Напевно, то я просто не знав що на стіміті так весело, і що тут є такийй прекрасний конкурс )))

IMG_20240131_131124.jpg

На річці вдалось зберегти в фото дивовижні краєвиди (може через рік поділюсь в конкурсі фотозгадок). Краса неба, у поєднанні і рівними горизонтами, що майже нічим не затулені (маленькі чорні цятки на фото – то рибаки в процесі ловлі чи то на вудку чи то на жерлиці) створюють незабутні краєвиди що надихають.

IMG_20240131_130351.jpg

Відпочинок на природі по своєму унікальний. Ні що так не надихає, як свіже повітря та сонце, особливо коли ці 2 речі трапляються одночасно. Поєднуючись в одну прекрасну мить вони дарують справжній святковий настрій…

IMG_20240131_130424.jpg

Взимку ми по особливому залежимо від СОНЦЯ. В цей час його зігріваючі промені дарують нам радість. Наковці в десятках своїх досліджень неодноразово доводили цілющу силу небесного світила. Не забувайте, що часом, для прекрасного самопочуття не вистачає кількох годин прогулянки на свіжому повітрі. Якщо є можливість – сповна користуйтесь нею!!!

IMG_20240131_130544.jpg

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!
With Ukraine in the heart 💙💛, together to victory!

Sort:  
 6 months ago 

Чудові фотографії, милуюсь красою річки взимку... Про Дніпро краще, ніж Гоголь не скажеш: "Чудовий Дніпро за тихої погоди, коли вільно і плавно мчить крізь ліси та гори повні води свої. Ні зашелехне; ні прогримить. , йде чи не йде його велична ширина, і здається, ніби весь вилитий він зі скла, і ніби блакитна дзеркальна дорога, без міри завширшки, без кінця в довжину.... холод скляних вод і прибережних лісів яскраво відсвітитися у водах.")) Ви маєте рацію, що потрібно більше часу проводити на свіжому повітрі, спілкуватися з природою. Ми ж діти природи)) Здрастуйте, Олексію! ✋ 🌹 Удачі вам у конкурсі!

 6 months ago 

Дякую за прекрасний коментар!!!! Я в захваті. Гоголь справжній майстер опису, Дніпро він описав пречудово

 6 months ago 

До речі, мій рідний брат із сім'єю з Маріуполя переселився до міста Дніпро) Також надсилає фотки біля річки)

 6 months ago 

Гарне місто з яким мене пов'язують найприємніші роки - суденські часи.

Там дніпро дуже гарний. Та, все ж таки найгарнішив він в Черкасах (хіба що Канів може посперечатись)

 6 months ago 

Я зрозуміла, що ви живете у Черкасах?

 6 months ago 

Так, все вірно. А де ви зараз після Маріуполя?

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @scilwa, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

 6 months ago 

Thank you! very nice to receive support!

 6 months ago 

Дивлюсь на знімки, а серце аж щемить...((( Який же наш Дніпро був казковий, а наразі через клятих рашистів після греблі він страшенно обмілів...(((

 6 months ago 

Є таке, думаю що з весни він повинен набрати води, хоча попередні рівні вже навряд чи будуть ((((

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 6 months ago 

цей пост вже в досить таки пізній, я б навіть сказав свинячий голос

Щось цей момент мене трохи напружив 😄

А фотографії Дніпра взимку дуже красиві)

 6 months ago 

Вже спати треба. дякую що завітали.

Для мене все що після 22:00 то вже дуже пізно )))

 6 months ago 

Ну а в мене вільна хвилька з'являється, коли повкладаю дітей спати, а вони сьогодні дуже активні були, то ж і я сів за написання поста вже пізно.

 6 months ago 

Не ображайтесь і не сприймайте на свій рахунок. Я писав за себе, за те що в мене продуктивність праці пілся 22:00 - вже маже на нулях

 6 months ago 

І не думав ображатися)). Можливо таке враження склалося, коли не ставиш смайликів? Але їх не завжди хочеться ставити, загалом якось люди раніше висловлювали емоції і без них 😉

 6 months ago 

І що там зі свинячим голосом все таки?)))

 6 months ago 

ще ж 22:00 не має, то я й на останіх видихах пишу

 6 months ago 

banner.png

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57529.75
ETH 2571.57
USDT 1.00
SBD 2.44