"МІЙ КУТОЧОК СВІТУ" - місце для роздумів

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. "Повертаю" жест доброї волі @bazer. Колись, він став першим - хто прийняв участь в моєму першому конкурсі питань АІ. Тепер моя черга написати "непоганий" пост в його прекрасному конкурсі [EN/UA] Contest | MY CORNER OF THE WORLD 🌍| Фотоконкурс | "МІЙ КУТОЧОК СВІТУ" 🌍|

IMG_20240129_171222.jpg

Для того щоб зробити ці фото, я сьогодні спеціально вмовив сина поїхати в парк (забрав його трохи раніше зі школи щоб відвідати нетрадиційний музе, але це вже зовсім інша історія…), щоб показати йому одне з моїх улюблених місць.

IMG_20240129_171152.jpg

Це те місце, де я люблю посидіти та подумати. На фото (в системних налаштуваннях) вимкнена геолокація, тому ділюсь ними не боячись, що вони допоможуть нашим ворогам зробити нам зло. Але, на всяк випадок, особливо детально не буду розповідати де саме воно знаходиться.

Напишу лише, що це місце з мого міста, що знаходиться біля 30 хв пішої прогулянки від мого дому і 10 хвилин прогулянки від моєї роботи. Воно не дуже популярне серед пересічних містян. Зате – дуже популярне серед любителів активного відпочинку. Особливо любителі їзди на гірних велосипедах. Для них це як справжній атракціон, своєрідний трек американських гірок

IMG_20240129_171203.jpg

В моменти, коли хочеться побути на сомоті, навести лад в думках та бажаннях, розставивши все на свої місця чи просто помилуватись красою природи, я приходжу на це прекрасне місце. Натрапив на нього я зовсім недавно, в літку цього року. Від тоді воно стало моїм улюбленим куточком світу, ну майже. Є ще один, але то вже інша історія і те місце прекрасне не у всі пори року. В холодну пору року там не так дивовижно як на цьому місці.

IMG_20240129_170838.jpg

Б’юсь об заклад, що майже в кожному місті, смт чи селищі є схожі місця. І ті люди, о люблять ходити (я прямо обожнюю піші прогулянки) – з легкістю знаходять подібні прекрасні куточки світу. Головне , не боятись сходити з великих доріг (ця порада не стосується прифронтових зон із великими об’ємами замінованої території) і пізнавати раніше не пройдені стежки.

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!
With Ukraine in the heart 💙💛, together to victory!

Sort:  
 6 months ago 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

 6 months ago 

Дякую!!!

 6 months ago 

Дуже атмосферне місце. дякую за участь!

 6 months ago 

Будь-ласка. Гарни конкурс. Легко можна знайти матерал для участі, успіхів та натхнення в ййого модерації. І, до зустрічі в коментарях.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66902.93
ETH 3441.22
USDT 1.00
SBD 2.63