Кулінарний шедевр, як для мене, на передодні Різдва - смажена картопля...

in Ukraine on Steem6 months ago (edited)

Привіт. О, цей смак знайомий ще з часів гуртожитку.

IMG_20231222_201654.jpg

Знову я зі своїми стравами якось не дуже виходжу в тематику кулінарного конкурсу від нашої спільноти - https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/culinary-sontest-christmas-dish-or-kulinarnii-konkurs-rizdvyana-strava. Але, як говорять, головне не перемога а участь ))) Тож, я всеж таки поділюсь цим повідомленням до конкурсу, хто знає, можливо для когось смажена картопля - це сама традиційна страва на Різдво )))

IMG_20231222_182056.jpg

Рецепт дуже простий. Берем картоплю і готуємо її до чищення. Особисто мені, більше подобається коли картопля вже вимита і не потрібно руками місити землю, що неодмінно є на картоплі. "По сухому" - то не то, краще витратити трохи більше часу, помити, і вже потім її чистити.

IMG_20231222_182931.jpg

Почищену картоплю ще раз перемиваємо і РІВНОМІРНО (дуже важливо принаймні намагаємося різати рівномірно) нарізаємо її.

IMG_20231222_185226.jpg

На сковорідку не шкодуємо олії і додаємо спеції на свій розсуд. Я додавав лише сіль та духмяний перець.

IMG_20231222_191411.jpg

Накриваємо кришкою і ставимо смажитись приблизно хвилин 30 і картопля готова. Звісно, не забуваємо перемішувати, але не робимо це дуже часто.

IMG_20231222_201403.jpg

Подавати до столу краще у комбінації із маринованими огірочками або помідорчиками як ви бачите на цьому фото. Мені як людині яка прийшла через виховання гуртожитком смажена картопля завжди буде святковим стравою.

Напишіть в коментарях, як думаєте, смажена картопля достойна того, щоб бути на столі на Різдво?

Sort:  

TEAM 4

Congratulations! This post has been voted through steemcurator07. We support quality posts and comments!
Curated by : @chant


 6 months ago 

thanks!!!!

 6 months ago 

І тут смажена картопля 😁

 6 months ago 

Смажена картопля - то сила. Це та страва, якою завжди очно можна наїстись )))

 6 months ago 

Заочно точно не можна 🤣

 6 months ago 

Ох, не тим я займаюся перед Різдвом, не тим 😁 У вас точно перше місце за оригінальність.

 6 months ago 

Так, тут я фору можу дати

 6 months ago 

О! Як можна без смаженої картоплі! Та ще так смачно приготовленою) З Різдвом вас, шановний! ✋ 🌹

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64076.80
ETH 3516.36
USDT 1.00
SBD 2.64