Крильця для кулінарного конкурсу

in Ukraine on Steem28 days ago

Привіт друзі

Давно я хотів взяти в участь в прекрасному кулінарному конкурсі від @mariam.dariam та весь час мені заважала одна річ - я по-справжньому люблю готувати тільки ті страви які я готую на мангалі. А до мангала руки доходять тільки на вихідних, яких майже не має. Та, нарешті, все склалось. То ж запрошую на крильця.

20240602_104402.jpg

Мангал - це своєрідний чудовий релакс, який прекрасно допомагає зняти навантаження і напруження після тяжких робочих днів, тижнів чи місяців. Принаймні для мене як для людини, яка ДУЖЕ любить вогонь. Це своєрідний додатковий кайф - постояти біля улюбленої стихії під час приготуванням їжі. Можливо саме через любов до вогню ці мої страви виходять такими смачними.

20240602_100403.jpg

Так як приготування на мангалі не рутинна справа, як вимагає великих приготувань, та ще й заздалегідь, я ніколи не готую маленькі порції. Зазвичай, я беру із запасом продуктів, які хочу приготувати, для того, щоб можна було їх розтягнути як мінімум на тиждень. Ну, до того моменту поки я знову доберуся до мангала…

На цей раз я буду розповідати про унікальний продукт, який мені подобається готувати найбільше - це курині крильця.

20240602_100738.jpg

Дуже важливим елементом в приготуванні цієї страви є їхнє маринування. (пробачте, тут без фото 😅). До маринування, ще є дуже важливий момент, про який ледь не забув написати - крильця повинні бути не заморожені!!! Якщо крило уже морозилося, його смакові якості поступається в рази.

20240602_100951.jpg

Так як це вже добре обкатана для мене справа, я знаю кілька гарних магазинів в своєму місті, де на 10 грн дорожча ціна на кілограм таких крил, але я точно впевнений, що вони перевірені, свіжі і їхні смаки якості будуть бездоганні, наскільки це можливо для крилець. Вже мариноване м'ясо я НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ брати, хіба що в самих крайніх випадках. Думаю усі розуміють чому…

20240602_101002.jpg

На цей раз я взяв відносно небагато, всього 4 кг. Розділив одне крило на чотири частини, окремо на кожному суглобі (кінчики самі смачні, я їх також смажу), залив соєвим соусом (Щоб спресоване м’ясо ледь покривалось у ємності, вийшло біля 300 мл) і додав на 4 кг дві столові ложки меду. Гарно перемішав і поставив у холодне місце до часу приготування. Зазвичай, вистачає 4 годин. Та я намагаюся робити з вечора, напередодні.

20240602_102847.jpg

Враховуючи вартість крилець (останній раз я брав за 121 грн кг) це не тільки дуже смачний, а і дуже бюджетний варіант приготування м’яса. Особливим ритуалом в цій справі для мене є розведення багаття, на який приділяю чи не найбільшу увагу.

20240602_102947.jpg

Мангал постійно стоїть в моїй батьків і чекає на мене (40км дозволяє частенько навідуватись та готувати). Мій тато завжди має заготовлені дрова від великих фруктових - для смаження самого шашлика, і до невеличких не фруктових порід дерев - для приготування не настільки вибагливого м'яса. Таких, як крильця.

20240602_102933.jpg

В таку спеку розпалити багаття - це питання лічених хвилин, завжди вистачає буквально одного сірника. Після того як перегорять дрова в мангалі можна ставити крильця на мангал

20240602_102939.jpg

Як ви бачите на фото, в мене є дві спеціальні грилюшниці, одна з яких уже трохи травмована і потребує або заміни або невеликого ремонту 😅. 4 кг куриних крилець якраз вистачає на два підходи по дві грилюшниці і ще залишається трохи місця. я завжди беру кратну 4 кг вагу, з розрахунком того щоб не довелося зайвий раз сідати за смаженя.

20240602_103535.jpg

На приготування крилець в середньому йде біля 15 хвилин при вже на готовому жару.
Це максимально швидкий, бюджетний і ледачий спосіб приготування м'яса на грилю. Саме через цей комплекс він мені настільки й подобається

20240602_104120.jpg

Якщо м'ясо лежало в маринаді понад 8 годин такі крильця теоретично вже можна їсти сирими, то ж довго можна не обсмажувати. Та тут на любителя. Я люблю доводити крильця до стану легкої коричневатої ледь хрумкої шкірочки, яка тільки-тільки починає формуватись.

20240602_104131.jpg

Як бачите на фото ці крильця виглядають неймовірно гарно. точно так само, як гарно вони виглядають, вони гарно смакують.

20240602_104348.jpg

На мою думку, приготування ось такого гриля є прекрасний спосіб зробити невеликий стратегічний запас м'яса по неймовірно низькій для сьогодення ціні в 120 грн на кілограм 🤑🤑🤑

При великому бажанні більшу частину з самої кістки чи хряща (того ж крильця) можна з'їсти і покращити стан своїх хрящової тканини. Після 10+ приготування саме крилиць я зрозумів, що цей процес можна довести до майже ідеал, то ж активно вдосконалююсь в цьому плані…

Всі фото використані в цій конкурсній роботі були зроблені мною спеціально для #steemit

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  
 28 days ago 

Смачно виглядає давненько я не їла шашлику

 28 days ago 

Дякую ! Не тільки виглядає, та не зможу передати словами ті смакові екстази, що отримуєш куштуючи його 😅

Все супер, крім фінальної крапки...Як в програмі "Майстер шеф" презентація блюда для судів, які учасники подають на тарілках. Так і тут, де сам стіл з апетитними крильцями ? ;-)

 24 days ago 

Не допрацював 😅
Дякую за підказку, в наступний раз треба буде обов'яязково врахувати цю підказку.
Думаю, так фінальна крапка була б ще кращою.

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60807.32
ETH 3349.51
USDT 1.00
SBD 2.48