Київстар, як урок чи попередження

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. Сьогодні про новини. Ситуація з Kиївстар в Україні – наглядно демонструє наскільки небезпечно тримати яйця в одній корзині. Благо, в мене є інший оператор зв’язку, який при тому ще й є основний. А є люди, які користуються однією сімкартою, і та карта є Київстар…

Такими людьми є мої батьки. Благо, хоч вони і живуть в селі, цивілізація їх повністю не оминула, є новини та сусіди, з якими вони активно спілкуються. Думаю вони ще до середини дня зрозуміли, що залишились без мобільного зв’язку.

image.png

джерело

Не позаздрю їм. Вони звикли щоденно влаштовувати звичний вечірній «обдзвон» рідних, якого сьогодні не відбулось. Та й не факт, що завтра відбудеться… Благо в них є месенджери, на дзвінок в які не обов’язкова робота мобільного оператора, головне мобільний інтернет. То ж, я до них дозвонився, заспокоївши інформацією що в мене все Ок.

До чого я веду? Повторюсь, «тримати яйця одній корзині дуже небезпечно». Так само із активами (криптоактиви не виключення), диверсифікація активів реально допомагає спати спокійніше. Тим паче в умовах війни.

Усім мирного вечора. До зустрічі в наступному дописі.

Sort:  
 6 months ago 

Це небезпечно своїм масштабом. Мені цікаво, що ж такого могли зробити на програмному рівні, що цілий день не могли полагодити і завтра не обіцяють. І де гарантія, що з іншими операторами таке не повториться? А у мене "Київстар" основний оператор, хоча є ще "Лайф", але я його давно не поповнював, а сьогодні думав до кінця дня усунуть проблему на "Київстарі", тому й не поповнював. Але завтра мабуть поповню, бо бути без зв'язку якось не дуже. Інтернету бракує іноді як повітря.

 6 months ago 

Складно сказати, Думаю хорошого мало. Сподіваюсь обіцянки, що за 2-3 дні все відновиться, не переростуть в легенду про 2-3 тижні...

 6 months ago 

Та хорошого в нашій поточній ситуації, коли іде війна, взагалі мало, просто, як би це не звучало сумно, ми вже і до цього звикли, а наше поточне становище, як показує теперішня ситуація або ж просто почитати новини з фронту, дуже непевне і хитке. 😟

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64281.02
ETH 3503.03
USDT 1.00
SBD 2.54