Кішка з характером

in Ukraine on Steem10 months ago

Привіт. Як Ви там?

Майже у кожному домі є коти або кішки, і вони завжди принципово різні. Сьогодні я пишу саме про таку свою особливу кішку, яка визначає свій статус як "Цариця". Ну як моя кішка. Тут треба трішки передісторії.


msg978496504-153276.jpg


Після розлучення я був не в найкращому психологічному стані, дуже не вистачало спілкування з сином. Важко перебудуватись із постійного спілкування на пару годин в пару днів на тижні. В цей момент, мені всі активно рекомендували завести собі домашнього улюбленця. Я, жартома, відповідав, що уже краще дівчину із домашнім улюбленцем в додачу. Так і сталось ) Тепер, це «умовно моя» кішка…


msg978496504-153277.jpg


Це наша домашня диктаторша, яка визнає тільки власні правила. Вона не просто кішка, а найвища суддя в домі. Починаючи з ранкових вимог до сніданку, вона завжди вказує, що саме і коли їй потрібно. Вона крутить носом від будь-якого корму, який вона вважає непідходящим для її кошачої величності.


msg978496504-153278.jpg


Хоча, є щось незрозуміле і чарівне в її ексцентричності. Вона завжди готова до декількох секунд теплоти і ніжності. Ключове – кілька секунд, на довше її не вистачає.

Правда, цей маленький пушистик, робить наше життя яскравішим та веселішим

Sort:  
 9 months ago 

Красуня яка! Навіть уві сні - горда - точно царського роду) Дякуємо за допис) 🐱

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53