Флеш-моб «Гарний настрій» по дорозі на роботуsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem8 months ago

Привіт. Нарешті вийшло сонечко. Не дарма сонячне світло вважається одним із найкращих антидепресантів. Напевно, я так за ним скучив за останні 3 дні, що дуже зрадів його промінню. Після кількох днів бурчання навіть захотілось посміхатись )

IMG_20231017_080447.jpg

Усі фото з цього посту зроблені з одного із найбільш неприємних подій – походу на роботу. Хоча, ми живемо в той час, що наявність роботи і можливість відчувати хоч якусь стабільність – це справжнє щастя. В останній час я майже постійно їду на роботу автомобілем, це вимушена міра мого ритму життя. А я так люблю ходити на роботу пішки. Мені не важливо чи дощ, чи сніг, під час походу на роботу я не тільки розвіююсь, я заряджаюсь красою та силою природи через яку лежить мій шлях.

IMG_20231017_080644.jpg

Дивлячись на красу осінніх дерев, я вирішив трішки змінити маршрут і пройти через менш людну частину лісопаркової зони. Як винагороду я отримав не тільки гарний та настрій відчуття сили, а й ці прекрасні фото які піднімають настрій. Дивлячись на них, так і хочеться в парк, з какао та коханою людиною. Запропоную сьогодні коханій трішки відпочити зі мною в парку на прогулянці. А поки – піду робити роботу. Усім гарного дня та гарного настрою.

IMG_20231017_080713.jpg

Sort:  

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64278.56
ETH 3504.01
USDT 1.00
SBD 2.54