Фірмова страва для кулінарного конкурсу - "смажена картопля" (читати перед сном - ПРОТИПОКАЗАНО!!!)

in Ukraine on Steemlast month

Привіт друзі. Сьогодні я буду знову писати про те, про що мені вдається писати найкраще🤣🤣🤣 (перший титутл – змій спокусник я отримав саме це 🤣) - про смачну їжу😋 На цей раз я готував її сам😎 і це дало мені змогу наробити цілу серію фотографій, якими я можу наповнити цей пост щоб взяти участь в чудовому кулінарному конкурсі - https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/3fxua4-culinary-sontest-or-kulinarnii-konkurs

Я не так часто готую їжу, та коли займаюсь цим процесом - намагаюся вкласти сюди частинку душі…

Сьогодні я поділюся покроковим приготуванням найулюбленіший страви мого студентства – приготуванням смаженої картоплі.

20240831_163518.jpg

Перше, що потрібно для приготування цієї страви - це сама картопля (бажано завжди чистити із запасом, щоб потім почищеної картоплі вистачило ще й на супчик😎)

20240831_152333.jpg

Ось така от цьогорічна картопля, яка вродила в моїх батьків. Набравши спеціальний лоточок я приступив до процесу.

Взагалі-то, я рідко готую їсти. Напевно, через те що більшу частину свого часу проводжу за роботою, тому в основному я ділюся прекрасними стравами які готувала моя дружина. Та сьогодні вихідний і в мене було вдосталь часу для того щоб віддячити за всі ті вкусняшки - своєю вкуснячою жареною картоплею.

20240831_152459.jpg

Я дуже сильно не люблю чистити по сухому, тому відразу мию всю картоплю і приступаю до чистки уже помитої, майже чистої картоплі.

20240831_154446.jpg

Начистивши необхідну кількість картоплі, як уже писав із запасом, щоб раптом що - хватило на суп, бо дочищати, як показують роки практики потім точно ніхто не стане, я почав нарізати її дрібненько, соломкою.

20240831_154500.jpg

Не часто я орудує з ножем, та коли оруду - віддаю перевагу спеціальній дошці, на якій це швидко і якісно можна зробити.

20240831_154839.jpg

Важливою деталлю є те, щоб шматочки картоплі мали приблизно однаковий розмір. Щоб не було такого, що одна частина вже просмажилася а інші ще валяється сирою.

20240831_155837.jpg

Нарізавши картоплю соломкою, я добряче посолив її (на мою думку, навіть пересолив - півтори чайних ложки солі на цю мисочку були перебором)..

Посоливши та гарно перемішавши її руками, я виклав її у завчасно нагріту сковорідку з олією.

Ще з студентських років я пам'ятаю що чим менше олії - тим більш хрустка і темна шкірочка, і навпаки чим більше олії - тим більш м'яка і менш зажариста картопля.

На цей раз я трохи переборщив із кількістю олії, тому вийшла добре пропечена і не сильно засмажену картоплю.

На процес просмаження картоплі в середньому витрачається від 15 до 20 хвилин, при тому, що чим менше ми її мішаємо тим краще..

Зазвичай, я мішаю два-три рази. В ідеалі два, та часто доводиться мішати третій, коли ще не впевнений чи вона готова чи ні, чи коли мало олії і вона починає приставати до сковорідки.

20240831_160310.jpg

Перший раз я перемішую десь хвилини через дві-три, після того як насипав її сковорідку і перша частина вже встигла підсмажитись, а верхня ще геть сира.

20240831_160947.jpg

Саме в цей момент, додавши духмяні трави, я добре перемішав картоплю на сковорідці.

20240831_161534.jpg

Другий раз я вже мішав майже через 10 хвилин після початку приготування. Розуміючи, що вона вже майже готова накрив її далі кришкою і вичекав ще 5 хвилин, після чого вимкну вогонь під сковорідкою.

Буквально з перших хвилин приготування картоплі, ніби на запах, на кухню прийшла дружина сіла і милувалася тим, як готується їжа.

До речі, ідея приготувати картоплю не обійшла без її додаткової мотивації😅

Закінчивши із смаженням картоплі, я наклав трохи цієї картоплі на тарілку для дружини.

20240831_161759.jpg

Буквально через 15 хвилин дружина закінчила приготування салату із свіжих огірків, помідорів, перцю та цибульки, який є ідеальним доповненням до смаженої картоплі.

Цей пост я пишу вже після того, як добряче наївся і розумію що картопля вийшла неймовірно смачною. А найбільша похвала смаку - була тим, що дружина взяла і досипала собі добавки. Я ж із самого початку не страждав скромністю і насипав собі від пуза 🤣🤣🤣

Гарного вечора! Не забувайте робити собі приємне. Часом для приготування чогось смачнющого достатньо простого інгредієнту та частинки вашої душі, яку ви вкладаєте в це приготування. Саме те з яким підходом ви готуєте є вирішальне у створені кулінарного шедевру чи буденної страви…


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 last month (edited)

Молодець Льоха.
Сила 💪
По твоєму рецепту можна студентам вчитися жарити картопельку:)

Справді додаткова порція - кращий комплімент. Значить було смачно.

 last month 

Значить було смачно.

100% І нічого я не пересолив...

Дякую, коли в кайф готуєш (без спєшки) то і пишеться чудово, прямо ллється...

 last month 

Ти знову мене смішиш 😂😂😂
Буду знати, що щоб написати гарно допис, треба готувати не поспішаючи ;)
Молодець )))

image.png

 last month 

Цікаво, чи можна цей жест приписати щось цікаве...

image.png

 last month 

Можна. Віртуальним фломастером. А що хочеться ?

 last month 

Як варіант пентаграми, як не як 5 пальців:)

Закінчую сслухати "Янголи та демони" (гарний фон під чищення картоплі 😅)

Після прослуховування зацікавив символ рівнозначного 5-кутника

 last month 

Ух ти.
Прям рада що тебе зачепила сакральна геометрія.
Думаю це може бути цікаво.

 last month 

Прям рада що тебе зачепила сакральна геометрія

Цікавий привід порадіти🤔
Я зі школи не байдужий до геометрії, а те, що існує сакральна от тільки від тебе почв...

 last month 

Ухх.. давненько я картоплю не жарив. Треба буде зробити. Люблю цю страву! 🤩 Найбільше люблю смажену з грибами (лісовими), це просто піща богів))

 last month (edited)

100% піща богів. Єдине, що може зрівняятись це смажені яйця з помідорами при тому, щоб помідорів було приблизно 50/50 до яїць. ВИходить мега бомбезно

 last month 

Єдине, що може зрівняятись це смажені яйця з помідорами при тому, щоб помідорів було приблизно 50/50 до яїць. ВИходить мега бомбезно

Я роблю щось схоже, іменую це яйцепіца)) Збиваю яйця і на сковорідку, а наверх помідори, ковбасу, зелень, сир. Коротше, все що завгодно можна)

 last month 

Вкуснякааа, чого ж я поліз в цей пост в такий пізній час... Сам наступив на свої ж граблі... Блін, піду таки спробую заснути, поки ще не повний рот слюни.

 last month 

ммм...і ще з лучком😜

 last month 

О да...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62704.97
ETH 2442.73
USDT 1.00
SBD 2.66