Епопея з маком

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт друзі. В сьогоднішній святвечір, так трапилось, що ми святкуємо вдома вдвох із дружиною.

Так це сімейне свято, коли хочеться провести час в колі рідних близьких, але цього року ми вирішили відсвяткувати його саме так.

IMG_20231224_130512.jpg

Неодмінною стравою для різдвяного столу є смажена картопля Кутя. А для приготування Куті неодмінним атрибутом є мак. Так от, це повідомлення про те, як майже третій день я пробігав по магазинам в пошуках маку.

Все почалось із п'ятниці коли я вперше побіг в АТБ, поряд з домом, у пошуках маку, або макової начинки для приготування кутті та рулетів з маком. В магазині його не виявилось.

В суботу я вже обійшов усі магазини на районі, але так його і не знайшов. Табличка – «товар вже в дорозі» наповнював надією на те, що його таки привезуть. Сьогодні вранці виявилось, що маку не привезли (((

IMG_20231224_133659.jpg

І тут, як кажуть, не було б щастя, так нещастя допомогло. Знайомим привезли в подарунок сосну, яка у них вже була 2-ю. Вони запропонували її нам, а ми вже не змогли відмовитись. Про ялинку – то вже окрема історія. Якось поділюсь.

Знайомі живуть під містом. По дорозі до них я пам’ятав кілька магазинів, де можна було б перевірити наявність маку чи макової начинки.

IMG_20231224_130515.jpg

Саме в ось цьому магазині, з прекрасною назвою family, я й знайшов макову начинку. Так що тільки но пообідав, і почав з святковою Куті до приготування якої я таки приклав свою руку.

Усіх зі Святом! З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Sort:  
 6 months ago 

Кутя то святе діло. А моя мала не могла знайти пшеницю на кутю. В Польщі. Такий же крос побила, то додала рис. Ну а що робити

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53