Душевний подарунокsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem9 months ago

Привіт Steeminians. Сьогодні я хочу поділитись з Вами одним дуже цінним для мене подарунком. Так, ця куля від кулемету і є цей подарунок. Точніше, це вже не куля а авторський брелок у вигляді відкривачки для пива.

IMG_20230918_092140.jpg

Цей брелок мені подарував один мій вдячний пацієнт, якому я допоміг справитись з його емоціями, які вин в останній час майже не контролював. Після того, як я порекомендував у вільний час зайняти свої руки якимись, справами де потрібна повна концентрація уваги і навики дрібної моторики, він приніс мені ось цей брилок.

IMG_20230918_092131.jpg

Я був дуже радий отримати такий символічний подарунок, який гордо висить в замку мого кабінету. Взагалі, з початку війни я все більше і більше стаю «своїм», для тих хто повертається з нуля. Якщо до 2014 року я навіть уяви не мав, що відбувається на лінії зіткнення (як кажуть мужики «на нулі») то після сотень унікальних історій унікальних людей, розумію що там взагалі інша реальність, про яку на «гражданці» навіть не сниться.

IMG_20230918_092223.jpg

З деякими із пацієнтів навіть вийшло майже потоваришувати, наскільки це дозволяє етична сторона моєї спеціальності. Як не крути, для того щоб залишатись фахівцем, слова якого щось значать неможна переходити грань професіоналізму і дозволяти собі «братські» відносини.

IMG_20230918_092108.jpg

Ладно, то вже інша історія. Як Вам брелок. Скажіть дуже милий?

Sort:  
 9 months ago 

Брелок оригінальний.

Друзі і знайомі, які приїжджають з фронту, теж багато чого розповідають. Я згоден, там інша реальність. В тих умовах наші "проблеми" зовсім не сприймаються як проблеми.

 9 months ago 

Це правда, що є наші проблеми у порівнянні із тією бстановкою, в якій вони варяться.

 9 months ago 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53