Думки після вибирання картоплі ...

in Ukraine on Steem9 months ago

Привіт. Тільки що, так би мовити по гарячим слідам вирішив пописати на тему «ритуалу вибирання картоплі». Я виріс в селі і приймав участь у цьому ритуалі майже кожного року. Ще з підліткового віку мені було не до кінця зрозуміло навіщо займатись збитковою діяльністю. Також, я ні як не міг зрозуміти чому в селі ніхто не рахує свій час витрачений на ту чи іншу справу.

image.png

Source

В більш свідомому віці я намагався логічно довести, що значно дешевше і простіше один раз в рік купити собі картоплі, ніж витрачати на неї купу часу і ризиком вибрати приблизно ту саму кількість, що посадили. Коли в батька закінчувались аргументи, за посадку та вибирання картоплі, він говорив «Мені ж треба чимось займатись»…

Зараз, коли я розміняв середину 4го десятка, я розумію, що «ритуал» картоплі - для батьків це своєрідне свято. Це подія, яка дійсно може називатись ритуалом. Тому, в цьому році, я вибирав картоплю і придивлявся до емоцій усіх учасників цього дійства.

Брудними руками робити фото зовсім не хотілось,, тому зображення для статті – ілюстративне.

До речі, виявляється є ШІ, який шукає сліди ШІ в написанні тексту, ось на нього посилання – https://www.zerogpt.com/

Вирішив перевірити як він реагує на написаний текст від а до я. Виявилось – реагує правильно.

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53