День ментального здоров'яsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem8 months ago

Привіт. Вчора видався дуже насичений день. Але, сьогодні не про нього. Куди більш насиченою видалась ніч. Так багато снів мені давно не снилось. Найцікавіше, що я у вісні пручався тим думкам, які ніби ззовні були навіяні на мене… Мда… Почув би я щось подібне від не знайомої людини, відразу виникли б питання стосовно її адекватності.

IMG_20230924_123206 (1).jpg

Хоча, що таке адекватність? Не реально відповісти на це питання. А судити про адекватність на підставі снів – то ще більш невдячна справа.

Сни це та частина нас, яка відкривається у самі напружені моменти нашого життя і, як на зло, в більшості випадків у самій непередбачуваній та незрозумілій манері яка тільки може бути.

От сьогодні в мене був такий сон. Таке відчуття, що снилась зовсім інша реальність, яка теоретично могла би статись прийми я в свій час інші рішення. Думаю, це якраз той випадок, коли мозок малює відповідь на питання, яке ми постійно запитуємо в себе: «Що було б якби я вчинив не так, а так…». Найгірше, що мозок будує наближений до ідеального для нашого сприйняття варіант і після такого сну виникає думка, можливо я не правий і потрібно було вчинити зовсім по іншому?

Отакий от сон привітав мене з моїм професійним святом – Днем ментального здоров'я.

Sort:  
 8 months ago 

що таке адекватність?

Існують так звані три запитання адекватного реагування:

  1. Хто я?
  2. Де я?
  3. В яких ми відносинах?

Буває адекватно шльопнути по попці власну подругу на кухні, але неадекватно зробити те ж саме у відношенні офіціантки в піцерії.

Зі святом. Сьогодні 26-й місячний день, місячний цикл наближається до завершення: ці дні як раз вважаються кращими для ментального очищення.

 8 months ago 

Дякую,
Так сьогодні Екадаші.
Саме той час коли думати над вічним не тільки можна, а й треба

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53