COLOR PALETTE CONTEST by @olesia

in Ukraine on Steem2 days ago

Привіт друзі! Побачивши вчора конкурс EN/UA COLOR PALETTE CONTEST by @olesia | START від @olesia, я вирушив на фото полювання за зеленим кольором📸

Відразу заспойлю, і ось цим коллажом покажу всі результати того, що знайшов із зеленого на фото полюванні.

Последние обновленные.jpg

Перший на що потрапив мій погляд був зелений чай, який я пив в той момент, коли читав пост іншого учасника, який приймав участь в цьому простому та креативному конкурсі

20240928_150112.jpg

Далі я вибрався на пошуки і вирішив сфотографувати нижню частину свого «Лука» який складався із зелених кроксів та зелених шортів.

20240928_161328.jpg

Я вирішив поєднати корисне з приємним і відправився в магазин за морквою🤣 Ніколи не буде зайвим трохи похрумати цього овочу. Тим більше, що ця морква потрібна була для дуже смачних страв😋😋😋
Вийшовши із свого будинку я відразу сфотографував велике зелене листя грецького горіха, яке було насичено яскраво-зеленого кольору…

20240928_161429.jpg

Поруч із зеленим листям горіха виднілися зелені листочки абрикоси, які ніби просили – «Не обділяй нас увагою» - тож, додаю і їх фото до цього посту.

20240928_161439.jpg

По дорозі до магазину, біля місцевого клубу «Чикаго» (до речі здогадаєтеся, що відбувається в цьому клубі по одній назві?) росте цікаве дерево, яке мені подобається своїми висюльками.

20240928_161522.jpg

Цьому дереву я присвятив аж дві фотографії. Сфотографувавши його в повний розмір та більш крупним планом його висюльки з листочками.

20240928_161538.jpg

Під будинком, який я проходив далі, мою увагу прикували своєрідні кущовані туйки, які були ніби висаджені в білому каміні..

20240928_161700.jpg

Та самі що не є справжні туйки під вікном однієї з квартир…

20240928_162639.jpg

Зайшовши до магазину, я сфотографував такий актуальний за нашого часу ЗЕЛЕНИЙ генератор, що стояв під самим магазином

20240928_162326.jpg
Поки шукав моркву, знайшов зелені-зелені огірочки, які Ви також можете побачити ось на цій фотографії…

20240928_162017.jpg

І на завершення цього фото полювання я сфотографував ось ці неймовірно зелені кабачки🤣

Кабачків в цьому році вродила досить велика кількість і люди використовували їх майже скрізь. Якщо вірити месенджерам, то деякі не дуже кмітливі жителі нашої планети навіть латали дирки в дорогах цими овочами.

20240928_161958.jpg

А ви щось готували в цьому році з кабачків?

Таке от у мене вийшло зелене фото полювання для конкурсу EN/UA COLOR PALETTE CONTEST by @olesia | START від @olesia. Дякую за ідею @olesia, для цього посту, а всім тим хто дочитав - за вашу увагу!!!
До зустрічі😉


Також мене можна знайти в instagram, tiktok, X, youtube та facebook

Дякую за увагу! 💙💛</center>
Sort:  
 2 days ago 

Крокси вогонь 😁👍 тепер і я такі хочу😂

 2 days ago 

Скажи бомбезні... Для дому шльопать прямо 🔥🔥🔥
Я їх ще в літку коли побачив в АТБ, зрозумів, що то любов-любовна... Так, не оригінальні і не дуже практичні бо широкі зате яякі яскраві 😍😍😍

 2 days ago 

Молодець 👍🏻
Дуже креативно:)
Почав збирати фото, мабуть прямісінько з того моменту як дізнався про конкурс ? А тут і чай під рукою - 🤘

Найбільше сподобався твій лук :) Але конкуренція між ним генератором та кабачками була серйозна.

Кабачки вийшли нереально красивим, такі блискучі, так і просяться до торгівельної корзини 😻

В «Чикаго» - качають булки :)

 2 days ago 

О дякую.. Мій лук був бомбезни. Довелось добряче попозувати, щоб свою Єгипетську стопу лишній раз нікому не показувати😅

Так, кабачки - то люьов... Думаю, їх натирають в магазинах, щоб зовнішній вигляд бу нереально гарни.

В «Чикаго» - качають булки :)

Так не чесно, ти знала... Взяла і всю інтригу людям обламала 🤣

 2 days ago 

А я то думала, чого ти ховаєш свої стопулі, і прийняв таку цнотливу позу 😆😁

Я знаю що яблука 🍎 якось обробляють воском, щоб вони мали блиск. Надіюсь у кабачків була інша доля.

Так не чесно, ти знала... Взяла і всю інтригу людям обламала 🤣

Ну блін, треба було якусь помітку залишити щоб ті хто знає позакривали свої ротики і не показували себе всезнайками ((

😆😃

 2 days ago 

Радий бачити тебе з таким гарним настроєм. Ще більш приємно усвідомлювати що мої стопи відіграли в цьому чи не саму головну роль...

 2 days ago 

Так в такій позі і в «Лобутенах» не можна не підняти своїми світлинами, настрій іншим. Хоча він був зранку гарним.

Banyak tanaman hijau di jalan Anda hari ini!

Posting ini telah di-upvote/didukung oleh Tim 7 melalui @httr4life. Tim kami mendukung konten yang bermanfaat bagi komunitas.

image.png

 2 days ago 

Thank you for you attention!!!

 2 days ago 

Стільки зелені. Як мені туї подобаються

 21 hours ago 

Дякую. Черкаси неймовірне місце. Навіть звичайний похід до магазину здатний подарувати таку кількість гарнюніх зелених моделей для фото

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63312.28
ETH 2601.44
USDT 1.00
SBD 2.79