#club2000 :)steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem10 months ago

Привіт. Був час коли я активно виводив кошти із STEEM. На те були свої причини, які зараз не хочеться піднімати. Зараз інший час і я займаюсь протилежним. Я збільшую свою STEEM POWER.

Тільки що я купив 2002 токени STEEM. Заплативши, максимально мінімальну комісію, яку я знаю – 0.01 STEEM (0.00161$), я перевів кошти на свій гаманець. Ця покупка обійшлась мені в 323,365707 $. Думаю, ця інвестиція буде слугувати гарним стимулом до збільшення своєї активності на платформі. Не знаю чи є такий клуб #club2000, якщо ж є то я в ньому )))

Перевіривши кошти я виявив, що отримав 4 STEEM @strecoza. Перевіривши її блог я виявив, що переміг у 38 конкурсі Вид з мого вікна. Дуже приємно отримувати винагороду, якою б вона не була. Щиро дякую @strecoza за організацію конкурсу і високу оцінку.

image.png

Що ж, STEEM POWER поповнено, тепер буде стимул голосувати за цікаві пости як у спільноті @ hive-145157 так і на всьому STEEMIT. Усім гарного дня, до зустрічі в коментарях 

Sort:  
 10 months ago 

Впевнений, що це вдала інвестиція. Немає сумніву, що ціна STEEM з часом зросте. Нехай не так сильно як колись, але принаймні подвоїтися вона може з легкістю.

 10 months ago 

Все можливо, в будь-якому разі тепер ставить upvote - значно веселіше )

ДЯКУЮ Вам за підтримку!!! 💙💛

 10 months ago 

Нехай стім росте тепер)

 9 months ago 

Нехай, я не проти :))))

 9 months ago 

banner.png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63086.21
ETH 3455.67
USDT 1.00
SBD 2.50