Буде Весна "Good Mood"

in Ukraine on Steemlast month

Привіт друзі. Зайшов мені в тему флешмоб #goodmood. То ж продовжую. На фоні негативу з новин, який ллється безупинним потоком, важко залишатись спокійним.

Якщо сюди додати ще й перенавантаження на роботі, які зараз відчувають усі українці, - завдання стає ще складнішим.

За тих, хто … точніше, кого кличуть та вважають за побратимом, взагалі мовчу. Зберегти хоча б якийсь настрій – це вже майже неможливе завдання.

То ж, якщо я можу у вигляді блогу хоча б на 0,0000…0001% змінити загальний настрій навколо себе – я буду це робити.

20240406_100847.jpg

Тим більше, що зараз у мені допомагає чи не найкращий помічник – Природа. Сюди ж, ще й Сонце. Блін, тепер треба розібратись а який із цих помічників найкращий? Нехай обидва будуть –найкращі.

20240406_100949.jpg

Навколо цвітуть дерева. І це неймовірно гарно. Можливо через те, як слушно підмітив @yetaras, що трава неймовірно зелена і це прекрасний фон. На такому, максимально зеленому фоні цвітіння виглядає по особливому прекрасно )

20240407_132122.jpg

Користуючись тим, що в руках у мене нова камера (телефон Samsung Galaxy A34) я фотографую, фотографую і ще раз фотографую…

20240406_101008.jpg

З цього є один жирний +. Завжди є фото які можна додати до посту, додавши не тільки прекрасного зовнішнього вигляду а й особливої змістовності.

20240406_101104.jpg

Стосовно змістовності. Згадалась прекрасна пісня, яка надихає на продовження боротьби, надає сили та Віри у те, що неодмінно наступить саме "ТА Весна", про яку співається в пісні Макса Барських "Буде Весна".


Сподіваюсь, це цвітіння стане своєрідним символом відновлення та перемоги життя, точно так само як є символом приход весни та пробудження "природи".

20240406_101020.jpg

Сподіваюсь ця підбірка весняного цвітіння пробудить у Вас хоча б маленьку додаткову частинку гарного настрою.

20240406_101037.jpg


20240406_101058.jpg


20240407_132444.jpg

Підсумки 2023 року

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Підтримайте, будь-ласка, канали переглядом та підпискою:

Zen and Beyond 🪞

Бік Той

Sort:  
 last month 

Такі класні світлини, я настільки вже засиділася вдома за постійною роботою що момент приходу весни якось прогавила((

 last month 

Думаю, ніколи не пізно щось змінювати. Тим більше що є прекрасна можливість поєднувати роботу за мобільрими гаджетами та перебування на природі.

 last month 

Справді, квітнуча алича на фоні зеленої трави виглядає бомбезно і дуже красиво. Ну і квіти зблизька теж, сам не можу стриматись щоб не фотографувати їх безупинну))

 last month 

Я вже змирився і фотографую, фотографую і фотографую. Це як своєрідна заготовка фото на зиму.

 last month 

Консервування фотографій на зиму?))) Це щось новеньке 😄. Насправді я зрозумів, просто трохи жартую. Але я вже давно практикую що завжди буде щось цікавеньке, щось трапиться, станеться, прилетить метелик, тобто буде про що писати і що показати, було б бажання. А воно щось зникає по тихеньку.

 last month 

А я все ж таки консервую. Напевно через те, що не вистачає часу та ресурсів, щоб їх усі опублікувати за один раз

 last month 

Ну за раз я теж не публікую все, але мій процес можна назвати "поклав у холодильник" 😁, а не консервація, бо я намагаюся використати впродовж наступних днів, рідше тижнів)). Тільки от торік грибів достатньо законсервував 😄. І так вийшло, я не планував, просто робив ті фото, робив, робив).

 last month 

О так, я пам'ятаю ті грибочки...

думаю, на цей рік грибочків буде як мінімум не менше. А там побачимо, можливо врожай на грибні фото навіть перевершить минулорічний.

 last month 

Цілком можливо, збирати гриби я люблю, фотографувати теж, головне, що ці фото рідко коли повторюються, гриби, як на мене, більш унікальніші, ніж квіти, на зображеннях))

 last month 

Класні фотки робить ваш самсунг) Особливо остання сподобалась. В мене щось також настрою немає, хоча з протеплінням зазвичай з'являвся, але у нас +26 °С на сонці і це навіть перебор)) Під кінець дня так взагалі, сил бракує щось робити, ото тільки лягти і вирубитись...

 last month 

Це може бути знаком того, що якраз зараз в ось такому от інтенсивному ритмі - проживаєш найцініші та найважливіші моменти свого життя - насолоджуйся

Дивовижно, як краса, що оточує природу, здатна надихнути кожного з нас, незважаючи на те, через що ми проходимо в житті. Ваші слова та фотографії просто зафіксували все це. Поки є життя, є надія. Тож, незважаючи на труднощі, завжди знайте, що попереду кращі дні..

 last month 

Дякую! У Вас вийшов дуже гарний переклад. Крім того, ось ці слова підібрані надзвичайно влучно:

Поки є життя, є надія. Тож, незважаючи на труднощі, завжди знайте, що попереду кращі дні..

🙏🌤

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70880.42
ETH 3658.45
USDT 1.00
SBD 3.75