22.09.2023 The Diary Game: "Відпочинок в долині троянд"

in Ukraine on Steem9 months ago

Привіт. Вчора, після завершення робочого дня, мені вдалось біля години прогулятись по долині троянд. Це одне з найприємніших місць де можна провести час. В кожний час доби воно виглядає по своєму привабливо. Частіше за все в мене виходить прогулятись в цьому місці на вихідних за світлого часу доби. Вечірня прогулянка це рідкість, тим більш в п’ятницю. Часто після напруженого робочого тижня не має сил ні для якої прогулянки. Вчора, прямо хотілось пройтись. Так би мовити розім’яти ноги і походити. Напевно, тижневий сидячий спосіб роботи дав про себе знати.

IMG_20230922_203306.jpg

Навколо було так гарно, що я вирішив перевірити сили свого старого Xiaomi Redmi Note 7 в якості камери для нічної зйомки. Вийшло досить непогано. Особливо гарно вийшов фонтан, який є чи не головною окрасою цього місця.

IMG_20230922_203315.jpg

Дуже приємно сісти біля нього на одній із лавок і піддатись розслаблюючому звуку води. В цей момент головне не заснути. Можливо засинають далеко не всі, але позіхати точно починають на усіх лавках навколо водяного круга )

IMG_20230922_204520.jpg

З самого початку хотілось і планувалось саме пройтись, тому довго посидіти біля води не вийшло. На небі світився молодий місяць, який здавався справжнім Гігантом. Усі мої спроби зберегти фото цього красеня виявились не настільки вдалими як би мені того хотілось.

IMG_20230922_201201.jpg

Після напружених робочих буднів дуже приємно відкласти усі справи і просто пройтись вулицями свого міста. Тому, більшу частину вечора, я ходив та насолоджувався ще теплим осіннім повітрям, запахом свіжості що долинав звідусіль і компанією своєї Мрії.

IMG_20230922_201235.jpg

Як підсумок, вдалось отримати кілька непоганих фото та переживання, про які я сьогодні спробував написати цей пост. Гарних Вам вихідних. Бережіть себе.

IMG_20230922_204417.jpg

Sort:  
 9 months ago 

Обожнюю нічні світлини, дуже гарно

 9 months ago 

Дякую, приємно що вам сподобалось

TEAM 4

Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator07. Good post here should be..


post.png

Curated by : @solaymann

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53