1 місяць до Нового Року

in Ukraine on Steem7 months ago

Привіт. Вже зовсім скоро, а точніше рівно через місяць, почнеться новий календарний рік. Саме зараз - прекрасний час для того щоб взяти якусь паузу, хто може - більшу, хто не може - меншу (як кажуть, хто на що вчився) і задуматись над тим, що вдалось досягнути в цьому році…

IMG_20231105_160255.jpg

Особисто для мене, це був чи не найскладніший рік. Принаймні через те, що це перший рік в моєму житті, коли на фоні війни, за рік, я встиг розлучитись, познайомитися та закохатись в нову людину, і одружитись на ній. Що, що, а 2023 рік я запам'ятаю на все життя.

IMG_20231105_155849.jpgIMG_20231105_160139.jpg

Складно сказати яким буде Новий 2024 рік. Дуже сильно хочеться вірити в те, що рік Дракона, мій рік, принесе мені успіх та удачу.

IMG_20231105_160413.jpg

На початку минулого року я боявся загадувати бажання і вийшло так, що отримав дуже багато переживань про які навіть не міг подумати, тому під кінець цього року я все ж таки хочу визначитись зі своїм бажанням на наступний рік та загадати їх в атмосферу новорічного свята. Так би мовити, відправити свій внутрішній посил з проханням здійснення цього бажання.

IMG_20231105_155822.jpg

В епоху поведінкової економіки, забути про свята, що наближаються, неможливо. Майже кожен магазин нагадує про свята своїм покупцям. Антуражем, декораціями, тематичними речами, які активно починають продавати на передодні свят.

IMG_20231105_160033.jpg

Наприклад, та сама Аврора, про яку я писав в попередньому повідомленні, уже завезла свої нові гарні санчата за 150 грн. Вони значно кращої якості ніж диски для спусків. Так що, якщо шукаєте недорогі санчата на кілька сезонів для маленьких дітей - вам лежить шлях в Аврору. От і я, зовсім не замислюючись зробив тематичну рекламу, одній із мереж гіпермаркетів.

IMG_20231105_160407.jpg

Ви не зважайте на ці роздуми…, просто, на комп'ютері збереглось невелика кількість фотографій, зроблених під час відвідування новорічного відділу Епіцентру, а я все ніяк не міг написати який змістовний текст, для того щоб поділитися цими фотографіями:)

Сподіваюсь Вам сподобалось. Гарних вам вихідних.

Sort:  

TEAM 2

Congratulations! This post has been upvoted through Curation Team#2. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @fjjrg

image.png

 7 months ago 

Thank you. It's great to have the support of the steemit team!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53