Якби найвідоміші сцени з фільмів було знято в Україні (ft. chatGPT, Midjourney)

in Ukraine on Steemlast year

Ну що, видався у мене вільний час, щоб трохи почухати хайпові нині нейромережі. Я, як завжди – звичайно на тему кіно. І ось вирішив поцікавитись, а як штучний інтелект бачить українське кіно? І чи бачить взагалі?

Хочу одразу сказати, що часом мені хотілося просто кинути цю витівку, бо мене то плющило від сміху, то кидало на страх від побаченого. Але я пройшов цей шлях молодого самурая, давайте ж дивитись, що вийшло.

Щоб обкладинка не виглядала дуже лячно, давайте почнемо з того, що в нейромережі вийшло, на мій погляд. Ось ця сцена із «Зоряних війн» дуже додала колориту від костюма в стилі «За двома зайцями». Таке почуття, що сходив до театру Лесі Українки на постановку «Дарт та його син».

4.png

Але взагалі-то я був послідовним. І насамперед запитав у chatGPT, а які, власне, сцени з фільмів він вважає най-най. Отримавши список, як видно зі скрину, я радісно вирушив до Midjourney. Але chatGPT не був залишений на самоті - в нього я генерував англомовні PROMT для картинок.

1.PNG

Із «Втечею із Шоушенка» все склалося з другого разу. Отримавши портрет, який мені нагадав молодого Боклана, я подумав, що шукати далі не варто. Подивіться — такий Анді цілком міг отримати в напарниці будь-яку Олю Сумську )))

2.png

Далі почався треш. «Хрещений батько» радісно «з'їв» безкоштовні генерації, що залишилися, оскільки ШІ просто вирішив, що немовля обов'язково має бути жахливим. І перебір із пальцями (про який я вже чудово знаю) — це дрібниці. Ті особи, що він видавав, цілком могли зіграти роль Панночки у «Вії» Гоголя.

У результаті я не став знаходити щось українське в Аль Пачіно, а просто залишився задоволеним, коли на руках у нього виявився не сам сатана.

3.png

Третю картинку ви можете побачити на початку статті. Я вважаю це найбільш вдалим результатом нейромережі. Мало того, що з першого разу так ще й концепцію спіймали.

З «Кримінальним чтивом» сталося те, що мало статися. ШІ перетворив фільм на жорсткий зомбі-слешер. З динамікою у нейромережі ще гірше справи, ніж із пальцями. Єдине, що згладжує враження — ви просто подивіться якась милота на задньому фоні у героїв. Це точно концепція якоїсь «Пузатої хати». Загалом я зрадів, злякався і побіг до останньої роботи.

5.png

У цьому PROMT я прибрав із генерації «знято в Україні, український кастинг», як у решті до цього. Але додав «жовта трава та синє небо». Просто логічно — ну який може бути кастинг на роль мавп, крім самих мавп... Але й неба з травою я, як бачите, не отримав.

6.png

Таке почуття, що нейромережа в цьому випадку вирішила надихнутись не Кубриком, а Тарковським, змішавши все це з «Таємницею третьої планети». Чесно, не знаю, чи було там етнічне українське коріння, але мені стало трохи соромно і я вирішив закінчувати із цією справою.

Загалом, поки що з нейромережею без людини не впоратися - мій висновок такий. Потрібна нова професія – «нейромережевик». Підказую Поплавському, до речі, він любить нові факультети плодити рік у рік.

Загалом, якщо вдалося вас трохи розвеселити, буду радий. Ділиться своїми роботами від Midjourney і пишіть, як вам допомагає chatGPT у повсякденній рутині. Із задоволенням почитаю і подискутую на цю тему.

Все буде Україна!

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60514.11
ETH 3335.86
USDT 1.00
SBD 2.48