You are viewing a single comment's thread from:

RE: Художник-воїн

in Ukraine on Steemlast year

Дякую. Завжди пишався авторами, які знаходять в собі силу творити під час війни. Дякую за те, що знайомите нас з ними...

Sort:  
 last year 

Бачу ви знову почали писати у Steemit. Запрошую вас публікувати дописи в українській спільноті https://steemit.com/trending/hive-145157. Тут є достатньо потужний кураторський акаунт. Підійде будь-яка тематика, в тому числі про "кіно не для всіх".

Також я бачив, що ви намагалися делегувати SP до UPEX. В цьому немає сенсу поки у вас не буде хоча б кілька десятків тисяч SP. Наприклад, у мене зараз є активних 18000 SP, мій голос дає 0,13$. Якби я делегував 18000SP до UPEX, то раз в день би отримував від нього 2,6$. Проте без делегації я заробляю набагато більше, тому такі сервіси мають сенс лише для китів.

 last year (edited)

Треба буде поспілкуватись на цю тему. Ви є в телеграмі цієї спільноти? З біт-боту я вийшов. Є декілька питаннь на тлі Вашого 3-річного досвіду)

 last year 

Так, я там є, хоча і неактивний. Там у чаті більшість мають ще більший досвід ніж я :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57893.29
ETH 3130.56
USDT 1.00
SBD 2.44