The Diary Game: 24/03/2024 День народження брата Юлі

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Усім привіт!✌️

Сьогодні заснув я близько 02:00 години ночі. Прокинувся о 10:00 ранку, тобто 8 годин часу і мені цього вистачило, щоб нормально поспати.

На день планів було небагато, тому я не поспішав. Почав з написання пар, паралельно слухаючи інтерв'ю з Володимиром Кохан - засновник та ведучий ютуб-каналу "Хащі". Витратив близько двох годин.

Після написання пар пішов приводити себе до ладу у ванну. Всі гігєнічні процедури зробив, почистив нігті.

У брата Юлі сьогодні день народження і мене запросили слідкувати разом з Юлею за ними. На 18:30 сказали, щоб був під під'їздом і нас батько Юлі відвіз до бані.

Дарував 200 грн і шоколадні цукерки.

Були ми там за 600 грн/2 години. Баня велика, має басейн, душ, туалет, роздягальню, дві кімнати зі столами. Температура в бані була 100°C, тому ми добряче пропотіли і сіганули в басейн. Їли 3 піци і тортик, навіть не все з'їли.

photo_2024-03-24_21-45-18.jpg

Баня дуже корисна, тому я навіть відчув прилив енергії і очистку організма.

На фотографіях ми вже сохнемо після бані.

photo_2024-03-24_22-54-46.jpg

Не звертайте увагу на мої кривляння 😂 (Виклав, бо Юля класно вийшла😁)

Нікнейм @madam-bazer вигадали типу як фамілія) Щоб щось об'єднувало тут. А взагалі, я хотів нік blazer але він був зайнятий, тож було прийняте рішення прибрати літеру "l". Такий цікавий факт про мій нікнейм))

Ми були там з 19:00 до 21:00, потім нас відвіз по домам власник бані. Коли їхали я трішки з ним потеревенив, задавав питання:

Я: Скільки коштує збудувати таку баню?
Власник: 50 000$
Я: Який час окупання витрат?
Власник: 10 років.

Такий досить харизматичний дядько, скаржився на ціну дров) Пожартували з ним і мене відвезли першим.

Приїхав, висушив волосся феном, їсти не хочу, тому буду скоро лягати спати.

Дякую за прочитання! 🇺🇦💙💛

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

 last month 

Дякую!

 last month 

Мʼязи у вас шикарні, видно кропітку роботу над ними. Збудувати та 10 років окупити то капець, її ж полюбому по дорозі ще ремонтувати треба та таке інше…

 last month 

Дякую!) Офлайн бізнес це таке діло…

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63950.69
ETH 3311.68
USDT 1.00
SBD 3.92