The Diary Game: 23/03/2024 Майже пройшов березень

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Усім привіт!✌️

Вчора мене вирубило о 12-ій годині ночі. Спав я близько 9.5 годин і це вже трішки пересип... Чоловікам потрібно спати 6-8 годин, ні більше, ні менше, згідно з дослідженнями.

Сидів клацав телефона, а вже десь о 10:30-10:45 я встав з ліжка. Вирішив почати ранок з пельменів. Сил не було зовсім, відчувалась якась слабкість і таке відчуття неначебто я взагалі не відпочивав.

Десь до 16:00 все що я зробив - це помив волосся... Ось це так рівень прокрастинації! Вдома закінчилась вода і прийшлось шурувати у "Геліос", бо там є чиста вода 2грн/літр. Купляю 12 літрів за раз. Витрачається 5літрів за день (враховуючи те, що я п'ю 2 літри води в чистому вигляді і чаї, приготування їжі).

я п'ю 2 літри води в чистому вигляді.

А в дні тренувань, так взагалі можу 3 літри видудлити.

photo_2024-03-23_22-45-47.jpg

Я мешкаю у Кривому Розі і вже майже рік з крану тече вода сумлінної якості (підрив Каховської ГЕС). Дуже довго вона взагалі була ржава, а зараз хоч можна вмитись. Насправді, краще взагалі не вмиватися нею, бо з тих пір стан мого волосся став гіршим та постійно з'являються прищі. Навіть коли миюсь, то немає такого відчуття чистої шкіри, як раніше.

Цілий день я сидів і дивився відео про крипту, збільшуючи свої знання (а знань у крипті в мене мало).

Прийшов, посидів годинку і вийшов гуляти з Юлею.

Сьогодні був дуже гарний Місяць

photo_2024-03-23_23-33-36.jpg

Скоро мабуть буду вести нову рубрику, потім побачите) На даний момент це всього лиш думки... А взагалі, треба вже за гітару братись, але щось взагалі поки не хочеться. Наобіцяв вам і не виконую, але я запишу ще не один кавер, тільки дайте часу набратись сил і натхнення. Залишилось маленьку частинку пісні довчити та й вона готова.

За день нічого особливого не трапилось, просто прокрастинація і відпочинок від рутини.

Знаю, що у школярів вже почались канікули (принаймні у криворізьких) і ось думаю, чому в коледжі немає 🤔

Це типу вони вже починають готувати нас до роботи, де єдиний кайф - це лікарняний, відпустка?

У нас були зимові канікули (2 тижні після нового року) і будуть літні. Літні канікули всього-на-всього 2 місяці, починаючи з липня. У школярів ж, як осінню, так і восени, влітку, взимку є канікули.

Мені дуже не вистачає їх, бо рано чи пізно моя батарейка розряджається і я просто сплю тиждень, а то й два. А потім блін доганяю те, що проспав...

Дякую за прочитання! Я вже піду моститися спати. На все добре 🇺🇦💙💛

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  
 last month 

Я таких досліджень ніде не бачила, проте бачила ті, де написано, що в кожної людини свій ритм. Я якби спала по 9 годин була б зла на весь світ😅

 last month 

Вам подобається більше 9-ти годин спати? Чи навпаки? А нарахунок сна, то ще у школі вивчали

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63094.38
ETH 3148.11
USDT 1.00
SBD 3.88