The Diary Game - 22.05.2024

in Ukraine on Steem25 days ago

Усім привіт!

Сьогодні був звичайний будній день, але не зовсім. Пройшли пари, пішов до тренажерного залу взагалі без сил через те, що спав всього-на-всього 3.5 години. Але, як часто буває, що в дні в які ти не плануєш робити велику вагу, то ти її робиш легко)

Прийшов в зал, сьогодні по планам був спліт груди/біцепс. На жимі лежачи розминка 40кг пішла дуже легко і я зрозумів, що якщо 50кг піде так само легко на раз 8, то можна спробувати поставити особистий рекорд, оскільки давно не робив проходку в жимі лежачі.

Зробив 60 на 2 рази, щоб спеціально не перенапрягатись і не втрачати сили, потім відразу ж 70кг.

гріф 20кг, 2 млинця по 15кг(=30кг), 2 млинця по 10 кг(=20кг)=70кг

Страхуючий мій брат, може показатися, що він допоміг руками, але це не так. Коли людина страхує, то руки краще, щоб трішки торкалися штанги, але це не означає, що допомагає. На 0.5х видно, що руки він навіть не напрягав.

Моя вага 68кг і нарешті через 9 місяців ходіння до залу я пожав лежачи свою вагу та навіть більше!) Далі тренування пішло так собі, бо через те, що різко опустив штангу трішки потягнув груди, тому груди дотренував обережно і сильного навантаження не давав.

Біцепс на руку робив по 8 разів на кожну руку 20-22кг/8 підходів (4 підходи просто підйоми на біцепс, 4 підходи молотки). Зазвичай, коли щось одне з двох груп м'язів йде добре, то наступне піде погано, але вийшло навіть збалансовано.

Пари зробив ще на п'ятницю, а тому гуляти пішов відразу після качалки, ще заходив на пошту по посилку. Зараз сиджу відпочиваю, скоро в люлю.

Дякую за прочитання, на все добре! 🍀

Sort:  
 24 days ago 

У мене того тижня свято було, нарешті вмовила чоловіка мене страхувати, бо він боявся це робити (хз чого)))

 24 days ago 

мені якось подобалось робити на біцепс вправу 21
Спробуй якщо що)

 21 days ago 

не можу робити грифи на біцепс через травму( Якось надірвав ліве передпліччя і тепер пів року мучаюсь… По дурості було, то на біцепс тепер тільки гантелі

 20 days ago 

Це гантелі, я коли робив, вона називалась "21"

 20 days ago 

в гуглі видало, що це гріф на біцепс

 20 days ago 

от я теж щось не знайду саме те що треба((

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66269.64
ETH 3568.77
USDT 1.00
SBD 3.06