The Diary Game: 19/03/2024 Сиджу без світла

in Ukraine on Steemlast month

Усім привіт👋!

Сьогодні прокинувся досить легко о 8:45. Відсидів з великим задоволенням всі пари і дуже активно брав участь у них.

Ось не знаю, прям задоволення почав отримувати від писанини і вивчення матеріалу (звісно ж не всього🙃).

Мене рутина, котра забирала в мене енергію тепер мене нею заряджає! Ось це так несподіванка.

Я навіть вирішив не йти в качалку, щоб написати якомога більше лекцій на весь тиждень і здати 2 борги, які мав з біології .

По предмету Захист України отримав 10 за усну розповідь (+ опитування) по минулій лекції про вогнепальну стрілецьку зброю. А потім ще 11 балів за прикріплену лекцію.

Насправді досить цікаво було дізнатися про те, з чим ганяли наші козаки і що зараз на озброєнні у ЗСУ, модифікації, ліцензії, види і т.п.

Паралельно на перервах писав лекції на завтра та дивився дуже крутих українських блогерів-істориків "Хащі"

Прям дуже круто, рекомендую 10/10!!! Респект їм за якісний україномовний контент та за цікаву історію)

Відсидівши пари, я почав писати лекції на завтра і ті два борги. Завтра мене не буде по заяві, бо я беру участь у конкурсі типу косплея на літературного героя. Мене запросила викладачка зарубіжної літератури за 10 балів річних)

Далі пішов гуляти з дівчиною і коли ми прийшли до мене у мене вимкнули світло...
І бляха, в усьому домі є світло, а стовпцем вимкнуло саме мою лінію. Не знаю, як пояснити але типу всюди є світло, а під моїм вікном ні ( я мешкаю на 9-му поверсі).

У такий час електрик відмовився їхати, тому до ранку не буде світла.

Я вставив сім картку у старий телефон і він навіть зараз працює, я у шоці 😳 Що правда, також іноді зависає сенсор і фіолетовий екран. На новому 28%, а на старому 34% (було, зараз же 15%).

Поїв пельменів за переглядом "Хащі - Волинь: столиця відьом, ріка життя та смерті Стохід".

Дуже хочу прочитати якусь цікаву українську літературу, може ви щось можете порадити у коментарях 😉

До речі, перший мій пост написаний через телефон) Це для мене прям лвл.

Почав налагоджувати режим, бо мій хронічний недосип це капець... Мабуть, досить спати на першій парі і за день більше встигатиму робити.

Мабуть буду вже лягати в люлю, бо до завтра зарядки й не залишиться.

Дякую за прочитання!🇺🇦💙💛

Sort:  
 last month 

відсидів? треба пари не відсижувати а слухати і на вус мотати)))

 last month 

Я на все кажу відсидів)

 last month 

Доречі так часто трапляється, що спочатку щось забирає енергію, а потім, коли мозок звикає і впізнає процес як знайомий, він починає йому радіти. У мене таке саме з качалкою, яку ви згадали. Спочатку після паузи тяжко повертатися, але через місяць починаєш туди бігти наче додому;)

 last month 

Це точно)))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63094.38
ETH 3148.11
USDT 1.00
SBD 3.88