The Diary Game: 18/03/2024 Форс-мажор

in Ukraine on Steemlast month

Усім привіт👋!

Сьогодні прокинувся о 8:45, піднявся і зайшов на виховну годину паралельно вмивавшись. Сів за написання лекції і робив перерви, щоб з'їсти раніше зроблені 3 бутерброди.

Відсидівши пари, я одягнувся і відправився на пошту, а потім в Київстар. Зустрілись з дівчиною і пішли на пошту, була невелчика черга але 5 хвилин і посилка в мене.

Провів спочатку дівчину до її бабусі з дідусем (її початковий маршрут, ми просто зустрілись, бо ж нам в одну сторону), а сам відправився в Київстар.

Моя ціль похіда в Київстар був чохол та захисне скло. Зайшовши у магазин, до мене відразу звернулись, і я спитав, чи є в них чохол і скло. Як виявилося, є чохол, але він жіночий, а скла немає, тільки плівка.

Трішки засмутився і згадав, що є ще магазин "Кібернетики" я відправився туди. Прийшовши, там взагалі не було ні скла, ні чохла. Думаю, ну клас, пролазив і нічого не купив.

Пішов додому і оскільки я дуже спітнів (хоч і був дощ але було тепло, а я одягнувся, як на північний полюс) я прийняв душ. Поки рушник впитував вологу з волосся, я замовив чохол і захисне скло в інтернеті.

photo_2024-03-18_21-35-32.jpg

Відкрив посилку і мені не все прийшло! Я замовляв ще медіатор, а той медіатор, який ви бачите, то в комплекті зі струнами (одна фірма Dunlop 1.12 мм), а я замовляв Alice 1.20 мм...

Засмучений думав їм дзвонити і виясняти стосунки, але чи стане мені краще за те, що витрачу час і навіть не маю 100% гарантії, що мені повірять (подумають, що витягнув). Навіть якби і повірили, за повернуті 16 грн оце споритись нафіг треба.

Висушив волосся феном, знову зустрілись з дівчиною і пішли на психологію. Там були десь близько 1.5 години і через пів години в мене була репетиція у гурті. Швиденько збігав додому, взяв гітару і нові струни.

Прийшов, почали з Перцем (кличка викладача) змінювати їх, бо ж я ні разу не змінював. Я думав, що це легко, але не настільки. Поки він закручував, ми самі грали кавери і паралельно спілкувались з ним. Сьогодні була дуже вайбова репетиція і ми дуже багато ржали)

Після репетиції прийшов додому і сів налаштовувати струни (він мені сказав, що в нього важка рука і він боїться порвати струни, тому налаштовував дома). Налаштував всі, пограв буквально секунд 30 і знову вони перестали строїти, тому налаштував заново але знову перестали строїти. Не знаю, як довго це буде, але мене попередили, щоб частіше налаштовував. Та хіба раз у 30 секунд це норма? Час покаже.

photo_2024-03-18_21-27-00.jpg

Ось так щедро намотав, замість того, щоб відрізати зайву довжину після 2-х обретів Перець вирішив намотати всю, якщо порветься, то можна буде заново поставити струну (рветься близько 2х-3х см). Спочатку, мені пропонував, щоб змінити лише ту струну, яка порвалась, але якщо змінювати, то все.

Говорить:

«Ну, якщо ти не жлоб, то можу не всю довжину намотати, а 2 обрети. Якщо порветься, то купувати нові доведеться.»

Сказав, що мені не принципиво, він вирішив намотати з запасом. Після старих струн ці такі новенькі і приємні на дотик.

Дякую за прочитання! Бажаю, щоб у вас не було форс-мажорів 🇺🇦💙💛

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  
 last month 

То не форс-мажор, навіть не форс-мажорчик))) Просто невеличка неприємність. Бо прочитавши заголовок я вже подумав, що щось трапилось із щойно придбаним телефоном 😲.

 last month 

Раз у 30 секунд то цілковита норма для нових струн, треба почекати хоча б добу, поки все нормально розтягнеться. Дуже сподобались кольорові медіатори, жалко не вмію я ними грати))

 last month 

Я вже думав, то Перець мені так намотав))

 last month 

Нініні, це цілком нормально, вона зараз трохи постоїть, ви її періодично налаштовуйте, і буквально може за добу чи трохи більше вона буде знов готова до гри))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63582.02
ETH 3289.90
USDT 1.00
SBD 3.88