The Diary Game : 14/10/2022 : Осінній фотозвіт з саду

in Ukraine on Steem2 years ago

Усім привіт, вчора в мене з'явилася ідея піти й щось сфоткати, бо не фоткав природу вже більше року.
Не сказав би, що я розучився фотографувати, я ніколи й не вмів) Аматорська зйомка, не більше.

Взагалі планую взяти участь у конкурсі @olesia| Color palette, але це вже якось потім)
Пам'ятаю рік тому брав участь але нічого не виграв,то може в цьому році вийде зайняти призове місце :)
До речі він проходить що п'ятниці, тому загляньте та візьміть участь.

Гадаю що сьогодні фото кращі ніж рік тому назад

листок віннер.jpg

листок 2.jpg

Насправді я не люблю листя,бо прибирати їх не дуже весело,поки згребеш,винесеш або спалиш,загалом ціла морока)))

персик ава.jpg

Цього кота звати Персик, він правда не мій, а моєї сестри. Бо поки вона в Дніпрі, він мешкає з нами.
З породистими котами дуже багато мороки, то отруївся чимось,то з очима проблеми, то побився.
В нас є друга кішка(Муся) яка живе вже 9 років, так вона за цей час пару разів побилася і все, а з тим за один рік пригод більше ніж з Мусей за 9)

сад.jpg

трава.jpg

равлик.jpg

заброшка.jpg

А це я був на рибалці біля річки і зайшов на закинутий будинок, було багато пачок цигарок з радянських часів, при чому імпортних.

карп.jpg
На рибалці я зловив такого маленького карпа,звісно ж я його випустив)

балка.jpg
Це я ходив до кринички, подивіться який легенький, не густий туман.

Ось на цій ноті пост підходить до завершення, дякую всім за увагу!
Мирного вам неба!)

By @bazer

Sort:  
 2 years ago 

Яка там киця, красота!!!

 2 years ago 

Дуже дякую!)

 2 years ago 

Чудові фотки! Мені сподобалися! ;)

Logopit_1664225486855.png

 2 years ago 

Дякую за підтримку!)

 2 years ago 

Кіт просто супер 😁👍 Як і фотка з вранішнім туманом, дуже атмосферно)

 2 years ago 

Дуже дякую!

 2 years ago 

Красиві фото😌 Сьогодні новий колір якраз буде в конкурсі, всі чекаємо, який))))

 2 years ago 

дякую,сподіваюся на фіолетовий)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62487.83
ETH 3340.96
USDT 1.00
SBD 2.46