The Diary Game: 14/03/2024 Проблемка...

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Усім привіт👋!

Сьогодні успішно спав до 11:40 (періодично підключаючись на пари), потім як завжди піднявся з ліжка на великій перерві (11:55-12:30).

І оскільки я так довго дрихнув, то вирішив не пити чай, а відразу плотно з'їсти пельменів.

photo_2024-03-14_20-57-20.jpg

Люблю їсти пельмені або зі сметаною і чорним меленим перцем, або з кетчупом. Цього разу вирішив половину з'їсти зі сметаною і перцем, а другу половину з кетчупом)

Почали лунати сирени і їх на момент 21:00 було за сьогодні 9 сирен!!! Щей нещодавно 2 шахеди літали...

Telegram_XoPu52mDQX.png

Щось сьогодні мене прям тягне на тяжкий метал. В мене вибір музики, яку я буду слухати сьогодні завжди по настрою і сьогодні прям на важку музику гурту Slayer потягнуло)

Взяв гітару, бо згадав, що в мене дуже високо натягнутий ремінь. Відрегулював і що ви думаєте? Я ставлю гітару і чую - БАЦ! Дивлюсь, друга струна звисає і думаю: ну капець, на картці просто 0 грн, а до стипендії 2 тижня 😵

photo_2024-03-14_21-08-13.jpg

Заліз в інтернет дивитись скільки ті струни коштують (я ніколи не змінював струни, бо електрогітарі 2.5 місяці, а на класиці якось толком і не грав, але вони там вже ржавіти починають...). Шукав я "нормальні" і запитав у знайомого гітариста:

-Я: «Здоров, якого розміру і фірми брати струни?»
-Андрій: «Фірму любу вприципі, а от розмір раджу 9-46»

Ну і почав згадувати бренди про які чув. Відразу ж згадались Ernie Ball

ernie-ball-2222-550x550.jpg

Джерело

Потім ж згадав, що потрібно чимось чистити всі лади якоюсь мазюкою.

-Я: «Якою рідиною протирати лади?»
-Андрій: «Лимонна олія, вона коштує майже 300 грн, банка, але її вистачить на мільярд років»

Ну і порадив він мені взяти жовту банку Dunlop

dunlop-6554-550x550.jpg

Джерело

Тільки ось проблема... В тій музичній крамниці, де я хотів брати відразу струни і лимонну олію не було в наявності цієї олії. А радив він саме її.

То ж заліз шукати цю олію на просторах інтернету в інших музичних крамницях. І я знайшов, але бляха знову проблема. У цій музичній крамниці немає струн Ernie Ball 9/46.

Думаю, такс ладно, треба шукати інші струни. Наступні, які згадав Dunlop, тобто тієї ж фірми, що й лимонна олія.

Джерело

Також вирішив спробувати взяти медіатор нової товщини. І мені завжди подобались від Dunlop, бо там були просто крутезні принти і якість. На жаль в цій крамниці всі розкупили і були медіатори від якогось бренда який я не чув, а також Alice.

Alice роблять класні і не дорогі медіатори, а також в мене вже був з ними досвід, тому думаю нічого страшного. Вирішив спробувати товщину 1.2 мм (досить товстий). Ціна: 16 грн.

І ось так виглядав мій кошик на Prom.ua

chrome_aJFony9DPj.png

Ціна досить велика для гаманця в якому 0 грн 😆 Тому думаю: "Такс, напишу батьку може він зможе фінансувати цю проблемку", але у батьків з грошима взагалі не густо до авансу залишилось, то я вирішив вивести 5 $SBD. З цим мені допоміг @sergeyk, я йому дуже вдячний!

І звісно ж, щоб залишитись у #club5050 я вкинув у SP ровно стільки ж. Ці гроші були перші виведені зі Steemit у цьому році)

В мене ж сьогодні репетиція у гурті і подумав: "Не могла б ти завтра лопнути, клята струна" 😂

Після цього інциденту пішов у качалку. По плану Спина-тріцепс. Відзаймався досить швидко, близько 1.5-2 годин, а зазвичай це 2.5 години. А під енергійні рифи Slayer взагалі діло прискорилося))

Прийшов додому о 17:30, поїв макарони зі смаженими грибами, ммм 😋 Взагалі люблю гриби тільки у смаженому виді.

Пішов на репетицію і так не звично було грати на формі SG

Джерело

Правда ця гітара в нас не оригінальна. Вона така не зручна після мого суперстрату, наче я взяв класичну гітару з широчезним гріфом. Ледви як зіграв на ній, дуже не звично і дуже не сподобалось.

Після репетиції пішов в АТБ за сухариками Flint зі смаком сметани і зелені, бо завалялось грн 100 копійками по 1-10 грн з решти якось назбиралось. Але зайшовши в АТБ, я побачив чудову акцію на чипси Люкс ціною в 37 грн за 125 грам замість 57 грн. Просто не зміг пройти повз)

Зараз буду їсти млинці з творогом і пити маккофе, бо зранку не пив) Потім візьмусь за написання завдання з географії і буду дивитись ютуб.


Дякую за прочитання! Бажаю, щоб у вашому житті було якомога менше проблемок! 🇺🇦💛💙

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Posted using SteemPro Mobile

Sort:  
 last month 

Обожнюю пельмені, теж з перцем)) А от у якості соусу - майонез... Прости Господи 😅

сьогодні завжди по настрою і сьогодні прям на важку музику гурту Slayer потягнуло)

Оо, знаю. Важкий музон. Люблю їх трек Angel of death (якщо не помиляюсь).
Іноді теж хочеться послухати щось з металу 😜 Дуже люблю KORN, колись почув їх трек Falling away from me і з того моменту захопився групою)

 last month 

Клас! Мені найбільш сподобалась Seasons In The Abyss

 last month 

Так-так-так, а от про лимонну олію вперше чую. То ви для електрогітари чи для класики? Чи для обох?

 last month 

Для електро. На класиці також треба буде змінити, але як буде не впадлу (бо там накручувати дуже муторно) і фінансово більш приємне становище.

 last month 

Але взагалі-то олію можна використовувати і на класиці, і на акустиці?

Я просто ніколи по справжньому і не цікавилась доглядом за гітарою, не знала, що таке є. Для флейти там зрозуміло, без вазеліну не пропане, а от щодо гітари це для мене нове і мені цікаво

 last month 

Також можна використовувати, що то, що то дерево)

 last month 

Дякую, зрозуміла)) Треба буде купити моїм дівчатам гітарам такого подаруночка:)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63453.92
ETH 3283.73
USDT 1.00
SBD 3.89