The Diary Game: 05/03/2024 І навіщо мені цей загран?

in Ukraine on Steem7 months ago

photo_2023-05-29_14-55-53.jpg

Усім привіт👋! Вже вкотре пишу лайфстайл, тому звикайте) Сьогодні я заснув о 02:40, тому зранку я ледве прокинувся. Відсидівши 3 пари, сів грати на гітарі. Почав вивчати соло "Так гріє" - Валентин Стрикало.


В мене був запис на загран паспорт, не розумію навіщо він мені потрібен(мама записала)). Загравшись, я зрозумів, що вже час йти. Пішов мити голову, а фіг там! Води не було... Зібрався швиденько і пішов. По заяві не було на останній 4-й парі, тому що запис на загран був о 14:20 (початок 4-ї пари 14:00).

Була сирена, тому вирішив зайти в АТБ купити баночку Pepsi. Думаю "поки дотьопаю, вже й сирена закінчиться", а ні, сирена не закінчилась. Хоч на вході і був прикріплений листочок, де було написано, що вони не працюють під час тривог, але я спробував зайти всередину (без мами кудись ходити я вважаю крінжом).

На реєстрації мені нічого не сказали, лише привітались. Прийшов до кабінету, там була черга десь з 5-ти людей. Спитав "хто по запису?", мені сказали зайти спитати. Зайшов, сказав, що я по запису, мене пустили.

Мама сказала взяти свідоцтво, паспорт, 900 грн. Зняв курточку, шапку, дістав всі документи, що взяв. Спитала скільки мені років, все ж таки без батьків з 16 років я маю право зробити собі закордонний паспорт (я мешкаю у місті, а батьки у селищі). Виявилося, що потрібен тільки паспорт і все, а готівку не приймають і як добре, що я не виклав свою картку з курточки.

Вона ввела дані з паспорту, сфотографували мене один раз, потім ще раз. Сказала, що їй подобається перша, мені також вона сподобалась. Вийшов на здивування ще й нормально 😁 Потім, відбитки правого і лівого вказівного пальця і багато підписів.

Зробили ми все швиденько, приблизно хвилин 15. Пішов додому, згадав, що вчора був завоз у секонді і вирішив сходити.


Зимова колекція завершилась, тому тепер тільки літні речі. Погортав речі хвилин 15-20, нічого особливого не знайшов. Була класна футболка з гарним байкерським принтом на спині і грудях, але вона була дуже велика на мене.

Вийшов ні з чим і пішов додому. Прийшов додому, вода не з'явилась. Пограв на гітарі, зрозумів, що зголоднів і вирішив спробувати гречаний суп із м'ясом. Розігрів, почав куштувати і мені навіть сподобалось, на відміну від рису з м'ясом, який я їв пару днів назад. Супу ставлю 8/10, смачно, велика порція, смачне м'ясо без жиру і кісток. На жаль не сфотографував вам.


Від мами стабільно отримую фотки котів 😁


Персик
photo_2024-01-11_19-22-01 (2).jpg


Муся
photo_2024-02-29_19-29-20.jpg


Пішов гуляти з дівчиною, прийшов додому, поїв булгур з тушонкою. Згадав, що в мене не дороблена лабораторна робота з фізики, сів писати. Тема, мета, обладнання, теоретичні відомості, хід роботи і табличка були накреслені, залишилось тільки повводити числа. Одногрупник скинув мені відповіді, а я йому тести з фізики, які ми робили на минулій парі.


Якось так пройшов мій сьогодняшній досить звичайний день.


Дякую за прочитання! 🇺🇦💛💙

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  
 7 months ago 

одні коти? а паспорт де? хм до речі а звичайний паспорт вже зі скількох дають?
я теж от зараз зі старим паспортом своїм мучаюся(через коронавірус дозволили продовжити старий, і не мінятина пластик).... надумав тут КУС проходити, вже раз п'ять щось не те, головою мотати то вже і шия болить...вау нарешті - схвалили!!!!, вперше бачу що ім'я має бути кириличне а не латиницею

 7 months ago 

а паспорт де?

Сергій, паспорт роблять місяць) Я ж тільки подав на нього

Posted using SteemPro Mobile

 7 months ago 

хм до речі а звичайний паспорт вже зі скількох дають?

Звичайний паспорт з 14 років.

Posted using SteemPro Mobile

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60231.53
ETH 2321.91
USDT 1.00
SBD 2.51