Що не день, то пі@дець...

in Ukraine on Steemlast month

Усім привіт👋!

Останні дні в мене прям суцільна чорна полоса. І сьогодні не виключення!

Вигулювали з дівчиною її собаку, все як завжди. Вирішив я зареєструвати її на Steemit, бо ж якщо читаєш пости, то хоч зареєструйся)

Ну і от ніяк не приходило повідомлення на пошту з ключем. Мене це почало бісити, то дивлюсь в один телефон де пошта, то в інший де відкритий Steemit. І проходить якийсь алкаш, а собаки відчувають коли людина лайно і потягнула мене сильно, ну і телефон ГЕП!

Думаю:

«зараз підніму і все буде чікс, як завжди»

-НІ ХЕ РА!

З'явились полоси і темний екран, ну припливли... Перезавантажую і він висне, потім заново. Ну нарешті, загрузився! Стрімко почала падати батарея, мабуть по відсотку в хвилину, але головне працює.

Вже було час йти додому, тому провів дівчину і підключився до навушників - все працює. Прийшов додому і прикол... Вмикається, екран нормально відображає, але взагалі не працює тачпад. Мабуть разів зо 20 перезавантажував - до дупи.

Йому було 4 роки і скільки всього він пережив... І захисне скло змінювалось разів 5, під дощем був, скільки раз гепав його, а йому хоч би що! Він вже дуже часто лагав, якість камери переставала влаштовувати, пам'яті не вистачало.

Просто так купити телефон мене жаба давила. Навіть хотів, щоб поскоріш зламався, бо я так ніколи і не куплю новий. Поки ми сиділи на лавочці перезавантажували його, говорю жартуючи:

«Хоч би зламався і я новий нарешті купив»

Так і трапилося. Дівчина каже:

«Як кажуть - бійся своїх бажань»

У батьків грошей мені телефон придбати явно немає, тому буду знімати зі Steemit. Звісно ж, якщо він не роздуплиться до завтра.

Давно хотів собі айфон, бо мені завжди подабалась їх камера і IOS в цілому. У моєї 3-юрідної сестри 10 айфон вже мабуть років 5 і живий, не глюче. Також у знайомого був ще старенький 6 айфон і бігає по цей день, а йому 8 років!

Почав шукати Iphone X, бо він +- нещодавно вийшов (як для такої довговічної техніки) і ціна приємна на б/в стан.
На Olx ціни варіюються від 4500-8500 грн.

chrome_jy6QfWJzCO.png

Так, розброс сильний, але і стани різні - у одного не працює фейс айді, у іншого побите заднє/переднє скло, стан батареї і т.п.

image.png

джерело

Вибір пав на цей, тут аж цілих - 256 Gb! В мене на минулому Xiaomi Redmi 7 (ще той динозавр) було 64 гб і на той час це було досить круто (2019 рік). Тут і багато гігабайт, цілий екран, стан батареї 98% і у продавця норм відгуки і є безпечна "Olx доставка"

Тому сподіваюсь, що до завтра мій старенький ксяомі не роздуплиться і мені доведеться купувати новий, щоб з цим вже не мучитись.

Дякую за прочитання! Поскоріше б чорна полоса скінчилася... 🇺🇦💙💛

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  
 last month 

О, вся молодь переходить на "яблучні" телефони?)) Читав, що в Америці підлітки відмовляються від андроїд-телефонів, бо їх за це булять однолітки, ну як булять, там який месенджер є, в якому всі спілкуються, а він не ставиться на андроїд, така от хитра стратегія Тіма Кука.

 last month 

Там для людей купити яблучний телефон дешево і майже всі їх мають)

 last month 

Я сама десь півроку як пересіла з самсунга на айфон, самсунг собі залишила наче домашнього улюбленця, бо цікавлять деякі застосунки, що встановлюються тільки на андроїд. І ось цей момент з камерою це тааак, тепер взагалі не розумію, як можна було користуватись іншою, вони ж не фоткають нормально))

Удачі вам у купівлі нового телефона))

 last month 

Дякую!)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63748.21
ETH 3314.18
USDT 1.00
SBD 3.90