Дурнуватий день 😤

in Ukraine on Steem2 months ago

Default_Write_a_short_horror_story_inspired_by_the_image_of_an_0 (1).jpg

Усім Привіт👋!


Сьогодні прокинувся о 8:35 і зайшов на виховну годину і не зрозумів, як це нікого немає 🤔

І знаєте що? В мене ж два будильника: перший будильник на 8:35, щоб я роздуплятись почав, а другий на 8:45. Якраз другий будильник і є на виховну, а я вперше за довгий час прокинувся по першому будильнику 😆

Я звісно був у шоці, як це немає нікого)))

Потім, ледви прокинувся і пішов снідати. Вирішив, що хочу бутерброди з грибною закускою і сиром.

Відкриваю закуску і бляха всередині вона просто цвіла, мене почало нудити і я поглянув на термін придатності. Було написано, що вона аж до травня придатна до вживання. На упаковці було все ціле, ніде не було дірок і чогось того, що могло сприяти такому випадку.

Втративши апетит, я вирішив обійтися двома магазинськими блинчиками з творогом і цукерками "Шарм".

Сьогодні було дуже багато сирен, тому пари, то були, то не були і я просто години 3-4 грав на гітарі. Мене дуже захоплює музика, тому для мене це час витрачений дуже корисно.

Так довго я мучів соло пісні "Paranoid" від Black Sabbath. Саму пісню я граю в гурті, але у якості ритм-гітари, а не соло. Саму пісню вмію, а ось соло треба нормально так спроб і нервів витратити...

Планую, щоб це було моїм наступним кавером, минулий набрав два задовільних і мотивуючих коменти, а на цифри байдуже) Головне, що це не тільки мені подобається.

І ось, програвши на гітарі близько 3-4х годин, я зрозумів, що через годину приходить до мене дівчина, а я не купаний, в квартирі безлад, пари не зробив, тому почав діяти.

Вирішив, що спочатку поприбирати, а вже потім піти в душ. План прибирання був досить простим: витерти пил, навести лад на столі та пропилососити.

Отримав від мами, як завжди котиків)

photo_2024-03-13_00-25-44.jpg

Дурбецики наші 😁

photo_2024-03-13_00-25-49.jpg


Прийшла дівчина і я відійшов у вбиральню, як прийшовши бачу, що на Юлі немає обличчя. Питаю "Що трапилось?" і вона вмикає голосове повідомлення від подруги і фотографії з новинного телеграм каналу, де сусідній будинок від того, де була подруга Юлі...

тг.jpg

Джерело

Просто немає слів, за@бали 😡 Вже відомо про жертви, серед них є маленькі діти. Ще вчора дуже гучно вибухали збиті дрони, а сьогодні і прильоти...


Провівши дівчину додому, сів без настрою почитав стрічку Steemit хвилин зо 20, я зрозумів - так діло йти не може. Відкрив класрум і там було 3 пари і 1 борг, оскільки сил зовсім немає, то ледви як змусив себе зробити пари і ось сиджу пишу цей пост.

Ще й від Юлі дуже погані новини, але це дуже особисте. День просто максимально дурний і неприємний.

Дякую за прочитання, бажаю вам тільки хороших днів! 🇺🇦💛💙

45GhBmKYa8LQ7FKvbgfn8zqd6W2YEX34pMmaoxBszxVcFaEGLtXYdY6gs16oo8WKwQJzqzCw7vKi2zfDVzsYLW8bsz81kV4UZrjpuXRNPgRQt7BTABmN1V6PRJBwRpHa1wSPsW6JpnZ9CQ4nVAy38BacKfrjqiE45HXKFLKj1k5c82pTJMukgQemyeT9SNE6x61TQrz66Jw3hgv.png

Sort:  
 2 months ago 

Буває іноді така халепа, що псується навіть щось закрите, гадки не маю, чому, але минулого тижня у мене була така сама історія з сиром для моїх собак. Добре, що я понюхала перш ніж давати малим

Я дуже чекаю іще каверів, тим більше що схоже на те, що ми маємо дуже схожі смаки у музиці🤟🏼

 2 months ago 

Дякую!

 2 months ago 

І котика. Котика теж треба більше, він дуже підіймає настрій;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63582.02
ETH 3289.90
USDT 1.00
SBD 3.88