Contest | WINTER MOOD | Конкурс | ЗИМОВИЙ НАСТРІЙ |

in Ukraine on Steem7 months ago

Усім привіт! Давно нічого не постив, недавно повернувся на платформу, з'явилося натхнення, а ось ідей для постів немає... Все чекав на якийсь фотоконкурс, а він тут як тут завдяки @olesia. Тому ж беру участь у ньому!

Минулого року було мало снігу, а в цьому році досить радує своєю присутністю.

Особисто мені додають зимового настрою прогулянки, гуляти собі по засніженним стежках, бачити як діти ліплять сніговика, грають в сніжки, як батьки возять своїх діток на санчатах, дерева одягнені в снігову шубу. Аж душа радіє)

Це фотографії з першого снігу, ще минулого 2023 року. Сніг випав у листопаді! Прогулювався з дівчиною, працюю в неї вигульщиком собаки) Дівчинка породи стаф, звати Лія.

photo_2023-11-19_22-19-16.jpg

photo_2023-11-19_22-19-32.jpg

photo_2023-11-19_22-19-51.jpg

photo_2023-11-19_22-23-23.jpg

А ось з таким краєвидом я прокинувся, пам'ятаю настрій відразу поліпшився. Завжди приємніше очам дивитись не на бруд, а білу ковдру.

зима з вікна.jpg

Хоча все ж таки панельні будинки навіюють тоску й фотографія схожа на чорно-білу. Такий вже день похмурий був.

Пам'ятаю, ще восени мабуть у вересні чи жовтні з'явився новорічний настрій, дивився цілу неділю фільми котрі дивлюсь кожен рік "Один Вдома", "Гаррі Поттер" , новорічні випуски "Віталька". Аж тепло на душі стає :)
А взагалі, найкраще зимовий настрій відчувається в колі родини, за переглядом якогось фільму водночас знищуючи мандаринки🙂

Дякую за чудовий конкурс, до зустрічі! 🇺🇦

Sort:  
 7 months ago 

О, а казав немає теми🤗

 7 months ago 

Слухай, місцевість яка рідна. Я здається там же живу.

 7 months ago 

Я й не знав, що тут є хтось з мого району )

 7 months ago 

Може й не з твого. 14 поверхівки та ліхтарі знайомі

 7 months ago 

Logopit_1673449593323.png

 7 months ago 

Дякую!

 7 months ago 

Так ти не з Тернівського району, а з Інгулецького)).
Та би і казав, я ще в Сергія спитаю))

 7 months ago 

Та я й не говорив, що з Тернівського)

 7 months ago 

я побачила по цій картинкі в тебе в дописі

image.png

 7 months ago 

Та тут сама суть, що набридли повідомлення про загрозу від мопедів. Місто то одне, яка різниця за який район перейматись. Також думав, що інші можуть подумати, що я з одного із цих районів)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59111.01
ETH 2441.11
USDT 1.00
SBD 2.45