Color palette | VIOLET FLOWERS | Contest by @olesia

in Ukraine on Steem2 years ago

Усім привіт, ось як і обіцяв приймаю участь у конкурсі "Color palette", до речі дякую за конкурс @olesia!
Перед тим як брати участь, прочитайте уважно правила! А ще конкурс проходе що п'ятниці, тому рано чи пізно ви виграєте)

Так вийшло, що я вгадав наступний колір(фіолетовий), писав у коментарях @antorv. Коли я зайшов у гугл й написав:відтінки фіолетового, то їх виявляється дуже багато, я думав що їх пару відтінків максимум😁
Фіолетовий колись був моїм улюбленим кольором, зараз в мене мабуть не має улюбленого кольору, симпатизує може білий або чорний, мабуть бо це базові кольора, які ми вдягаємо кожен день.

Вийшов на вулицю шукати квітки або рослини фіолетового кольору.
Знайшов тільки квітки, з різними відтінками фіолетового.

Фотографувати сьогодні важко, бо в нас дуже сильний східний вітер
4,4 м/сек, багато фоток просто видалив по причині того, що вони були розмиті :(

фіолетова квітка для колор палет1.jpg

Просто неймовірно гарна квітка біло-фіолетового кольору,пройти мимо я не зміг,тому вирішив сфотографувати та додати в пост.
P.S Не знаю зарахують її чи ні але нехай буде)

біло фіолетова квітка для колор палет 2.jpg

Дві квітки з мого подвір' я)

фіол.jpg

фіол 10.jpg

Це всі знахідки за сьогодні.
Дякую вам за підтримку у минулому посту, ще раз дякую Олесі за такий чудовий конкурс)
Усім бажаю мирного неба!🇺🇦

By @bazer

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iP9LtUWwTcZRWTSvZNvJHwntKaVZrA9iHGN74NffKdbFtmrRKimYDFVPmgaGaG1TJpoxfk8Jo5G.png

Sort:  
 2 years ago 

Краса) не забудьте лінк у коменти скинути: https://steemit.com/hive-145157/@olesia/contest-or-color-palette-or-violet-flowers

 2 years ago 

Дякую)

 2 years ago 

Зарахуємо, а чого ж ні. Пітунії тут є, гарні квіти. Дякую за участь 🌈

 2 years ago 

Дякую!)

 2 years ago 
 2 years ago 

Logopit_1664225486855.png

You have taken great pains to photograph the flowers and have taken good photography despite the bad conditions. Good luck to you.

 2 years ago 

thank you!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64319.13
ETH 3411.87
USDT 1.00
SBD 2.51