Алло, щеплення?

in Ukraine on Steemlast month

IMG_0289.jpeg

Усім привіт✌️!


Зараз перша година ночі, тому за граматику не відповідаю🫠


Пари проходили як завжди, а я все більш змотивований вивчати бодібілдинг. Тому, вирішив приділити більше увагу на їжу.

Мій сніданок ніяк не змінився - бутерброди, як завжди і якась нямка до маккофе.


IMG_0283.jpeg


Багато круп мені вже набридли, тому вже й не знаю, що їсти, як чергувати. Зрозумів, що вживаю не ту кількість білка, яку потрібно для швидкого та якісного набору мʼязів.

Мабуть, трішки недоречно говорити зрозумів, бо я це завжди розумів, просто було впадлу запихатись яйцями😆


І ось знаєте, я не люблю вівсянку, але іноді хочется її зʼїсти. Саму по собі я не можу, тому в хід йдуть котлети, мʼясо, ковбаса - що небудь. Так само справи йдуть з вареними яйцями.


І щось мені закортілося зʼїсти відразу і вівсянку, і варені яйця (два продукти, які я можу їсти окремо і перебиваючи чимось іншим).


IMG_0295.jpeg


Це було поганою ідеєю… Зайшло легко, а потім почало трішки нудити. До качалки залишалась година, тому я зрозумів навряд чи перестане. А у мене по плану день ніг (а це дуже важке тренування), я зрозумів, що мені кабзда.


Не встиг піти на тренування, як подзвонила мама і сказала, що їй набридла медсестра, яка дзвонить вже третій раз. Мені треба зробити щеплення від правця, а коли потрібно було, то я хворів.


Тож, мої плани змінилися і після тренування мені потрібно їхать до селища (прописаний я там, ми з мамою думали чи можу я зробити у місті, але зʼясувалося, що ні).


Потренувався добре, але не без нудоти. Вівсянка з яйцями дала про себе знати і мені все тренування трішки нудило.


Змішувати відразу дві бридкі речі і думати: «і так згодиться» - не треба.


Приїхавши, я посидів за чайком потеревенив з мамою. Вже ніяк не дочекається, як батька ділом займу, щоб заробляв в телефоні, а не просто тік током бавився (цього разу вже трішки розповів, але зранку зареєструю і проведу годинну лекцію).


Батько був на денній зміні, тому побачив я його вже пізніше.


Подзвонив @diselex і ми з ним пішли посидіти на вулиці і розповісти, що нового.

Непомітно пролетіло 1.5 години і мама вже мене зачекалася.


Як прийшов, сіли з мамою дивитися "Панянка-Селянка".


Близько 21:30 прийшов батько і ми вже сиділи всі разом дивилися на дику природу Швеції.

Мама в мене досить "рано" (в лапках, бо поняття розтяжне) лягає спати, тому ми з батьком ще вирішили посидіти послухати музику.


В процесі багато чого обговорили і гарно провели час. Потім батько ввімкнув весілля сестри мами (моєї тітки) 2006 року. Дивились ми його до 00:30 ночі, а вже потім побачивши час на годиннику, ми пішли спати.

За той час так багато чого змінилося навколо, від матеріального до людей.


Ось буквально через 7-8 годин прокидатись на щеплення, сподіваюсь хоч трішки висплюсь.


Дякую за прочитання! 🇺🇦💙💛


IMG_0294.png

Sort:  
 last month 

Мені було б дуже цікаво почитати у ваших дописах про те, що ви вивчаєте про бодібілдинг. Я звісно предметно цим не займаюся, у мене силові тренування дещо іншої скерованості, але мені і справді дуже цікаво.

Щодо яєць я взагалі беру тільки білки і перетираю з тунцем, виходить цікавенька кашка))

 last month 

Дякую! А я ось рибу взагалі не люблю😕 Може якось і про болібілдинг писати почну, але не факт, що це буде цікаво

 last month 

Мені точно буде цікаво)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63280.44
ETH 3253.98
USDT 1.00
SBD 3.89