You are viewing a single comment's thread from:

RE: 111 книжок, які я раджу прочитати | 111 Good Books To Read

in Ukraine on Steem2 years ago

У Кузьми є ще художні твори? Я тільки чув про Берлін. На привеликий сором тільки чув! А з якою метою читала Карра? Орвела було би не зайвим прочитати та Коельйо.

Sort:  
 2 years ago 

В Кузьми невиданий твір – отой, шо про паштєт, але рукопис в інтернеті гуляв (може, і досі гуляє?)

Карра читала з такою метою, як в назві книги))) курити кинула (в 2011), а вагу не скинула, але досвід пожирати фрукти був цікавий (просто не для мене, я не худну на фруктах, а лише на м'ясі).

Так, Орвелла дуже рекомендую.

Коельйо — починала читати шось 3 книги, жодну не дочитала, жодної й нема в щоденнику. А тепер, коли він спаскудився проросійською позицією, я й зовсім його в руки не візьму)

 2 years ago 

За Коельйо не чув, прикро що не розібрався в простих речах

 2 years ago 
 2 years ago 

Накидали дядьку знатно в твіттері... От що що, а рашистська пропаганда вміє промивати мізки... або діло в грошах

 2 years ago 
 2 years ago 

Дякую

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61240.20
ETH 3247.86
USDT 1.00
SBD 2.45