Кілька хвилин відвідування червоної білки або Sciurus vulgaris. Фото та відео.

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Мені пощастило зустріти дуже кумедну і красиву істоту, яку звуть білка звичайна, або Sciurus vulgaris.

Я не так часто зустрічаю їх у нашому місті, і, як правило, це буває, коли я не встиг відкрити фотоапарат і зустріч закінчується дуже швидко.

Але цього разу було інакше.

Мені вдалося зробити кілька гарних фото з життя цього гризуна, а також зняти відео, як білка стрибає з дерева на дерево, яке ви можете побачити нижче.

DSC07194.png

Отже, я побачив білку, яка спускалася з високого дерева, і обережно почав підходити до неї ближче.

DSC07185.png

Білки, мабуть, найкращі акробати у світі, якщо не рахувати мавп, але в наших краях білкам у цій справі немає конкуренції.

DSC07206.png

Білки справляються з блохами, як собаки та кішки, чухаючи себе задніми лапами.

DSC07193.png

Тепла шубка дає можливість білкам не боятися холоду.

DSC07189.png

У цієї білки був особливий, яскравий, червоний колір шерсті. Я бачив різні кольори від чорного до сіро-червоного.

DSC07209.png

Білка нічого не знайшла на землі та вирішила залізти на сусіднє дерево.

DSC07203.png

Там вона встановила спостережний пост і почала стежити за мною та моїми діями.

DSC07200.png

У якийсь момент фотосесія їй набридла, і вона залізла на крону дерева.

DSC07183.png

Мабуть, на іншому дереві побачила щось смачненьке і приготувалася стрибати.

DSC07184.png

У цьому відео ви побачите цей стрибок, на який здатні тільки сміливці. Білка точно знає, на що здатна.

Я подивился на годинник і зрозуміла, що пора зробити останню фотографію на прощання з білочкою.

DSC07165.png

Фотографії, зроблені камерою Sony Cyber-shot DSC-HX300.

Автор @barski

Sort:  
 2 years ago 

Лісова красуня! Вона навіть не руда, а червона, яка гарна!!!

Трохи руда)

 2 years ago 

Красавица, красуня, як же я обожнюю всіх звіряток! Я коли на роботу їду теж бачу білочок, але вони такі швидкі! Поки достану телефон вона вже втікла🤣

Так, таке трапляється)

 2 years ago 

Яка симпатюля!))) Дуже гарні світлини!

Дякую!

I love those hairy ears 😃 what a beauty!

I hope squirrels' ears don't suffer when I make brushes for artists out of their fur. Thank you.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59893.00
ETH 2414.92
USDT 1.00
SBD 2.43