Добре серце без роду та племені.

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Добре серце без роду та племені.

Міські задвірки, це те місце, де ти не знаєш, що знайдеш, а що втратиш, у разі, якщо ти там опинишся не один, тут повинен бути смайлик, що сміється.

Іноді, за гаражами, я знаходив цікаві знахідки, а точніше цікаві сюжети для фотографій.

В бетонних джунглях такі місця можна порівняти з печерою Сезам, де приховано безліч скарбів для фотографів...але, потрібно акуратно пересуватися.

Ніколи не знаєш, що чекає тебе позаду старих гаражів під час того, як ти зосереджено фотографуєш плоди фізалісу.

Так, це може перетворитися на справжню пригоду.

IMG_20211002_143919_000.jpg

Я стояв на одному коліні, схилившись над червоними плодами, коли відчув, що, з боку спини, хтось, виліз мені на спину і сів на плечі.

IMG_20211002_143800_515.jpg

Скажу відверто. це було дуже несподівано, я швидко піднявся і скинув з себе ... як з'ясувалося, смугастого кота, якого ви побачите на фотознімках.

IMG_20211002_143858_262.jpg

Він був худий, але дуже чистий, я не знаю, це дикий, або домашній кіт, але він тягнувся до людей.

IMG_20211002_143854_858.jpg

Він намагався привернути мою увагу та увагу моїх дітей.

Це було дуже цікаво спостерігати, хоча, я мільйон разів бачив котів.

IMG_20211002_143825_758.jpg

У цієї істоти було дуже добре і ласкаве серце, яке він був готовий вивернути навиворіт. заради нових друзів.

Ми зробили велику фотосесію з цим котиком, частина якої, ви можете побачити нижче.

Приємного вам перегляду!

IMG_20211002_143959_965.jpg

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
Sort:  

Який гарнесенький)) диво, а не кіт.

Мені було дивно бачити, що такий красень гуляє сам вулицею.

 2 years ago 

Чудовий котик)

Шкода, що я не планував завести собі вихованця)

 2 years ago 

Треба було його приголубити😉, він так тягнувся до вас

Це дуже жорстоко як до нього, так і до мене). Думки такі були, але я їх прогнав.

 2 years ago 

Він прям кіт - модель)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60704.11
ETH 2452.38
USDT 1.00
SBD 2.62