Contest | Color palette | GREEN FLOWERS! | У пошуку несумісного.

in Ukraine on Steem2 years ago

Ця стаття є моєю спробою взяти участь у фотоконкурсі організованому Шановній @olesia та постаратися поєднати деякі, малосумісні поняття, про які йдеться у заголовку посту та у назві самого конкурсу – Color palette – GREEN FLOWERS!.

Коли ми говоримо про пелюстки, то досить складно уявити собі зелені пелюстки квітів, адже, як правило, зелений колір передує появі різноколірних пелюсток.

Цей конкурс дуже простий і дуже складний.

Якщо говорити про зелені рослини, які іноді ми називаємо квітами, коли вони стоять на нашому підвіконні, то все здається дуже простим, навіть, якщо ці рослини ніколи не цвітуть, але, це завдання вкрай складне, якщо спробувати знайти те, що, хоч віддалено, може бути схоже на пелюстки квітів.

Але я спробую ускладнити собі завдання.

Мабуть, я почну з мікроскопічного світу зелених водоростей, які, як кажуть, періодично цвітуть у водоймищах, хоча, я ніколи не бачив пелюсток на рясці. Цвітіння обумовлюється надмірним їх розмноженням та поглинанням розчиненого у воді кисню, що приносить аромат, не дуже приємний, ні кактуси, коли цвітуть. випромінюють огидний аромат.

1ag154D3C.png

Може, це й не квіти, але це краса, що заспокоює погляд.


Дикий ячмінь не може подарувати нам пелюстки, те, що ми звикли так називати, але, молоді, зелені колосся, це своєрідне цвітіння, яке, згодом сформує зерна.

1ag284DSC.png

Думаю, що це колосся прикрасять будь-який букет.


А ці, маленькі сукуленти дуже схожі на бутони квітів і багато з них - зелені.

1ag139D3C.png

Так, нюхати їх не варто.


Зелений, ще незрілий жолудь, з великою натяжкою можна назвати квіткою дуба.

1eIgotTf.png

Будь-яке порося дуже високо оцінить цю квітку.


А, на цьому фото, можна сказати, що ми бачимо зелену квітку, адже, частина суцвіття конюшини зеленого кольору.

1DSC05338.png

Хто скаже, що це не зелена квітка, нехай першим кине в мене камінь.


Можливо, мені довелося трохи схитрувати, але я не думаю, що ви будете сперечатися зі мною про те, що аромат м'яти ... найзеленіший аромат у світі.

67412019).png.png)

Зелений, ментол ... це лише суперечка про широкий колірний спектр.


Думаю, що ми не бачимо часто зелених квітів лише з однієї причини, їх з'їдають овечки, перш ніж ми встигаємо прокинутися.

9878450.png

Можливо, там, під ногами вівці, колись були зелені пелюстки.


Далі буде!


Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:Ukraine, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.
Sort:  
 2 years ago 

Дякую за участь 🌈

 2 years ago 

Прекрасно впоралися. От за що я ціню творчих людей :)

 2 years ago 

Так, порося б оцінило, якби так високо підскочило )

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60986.03
ETH 2921.26
USDT 1.00
SBD 3.57