The Diary Game : 15/08/2022 : Sick of Myself

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Понеділок, 11 година дня, а я лежу в ліжку, і навіть лептоп не ввімкнула. На кілька робочих питань відповіла з телефона. Я ридаю, бо не можу змусити себе піднятися. І противиться не тільки розум, але й тіло (воно ніби шматок мокрої ганчірки – розпластане на ліжку, і не піддається).

Виплакавшись, я аморфно тягнуся по пульт від телевізора, вмикаю черговий епізод серіалу The Good Wife. І тільки після однієї серії можу піднятися і піти зробити собі каву й поїсти.

Потім дзвонить телефон (то колега), я не беру, і серце стукотить так, ніби мене застукали на місці злочину. Через хвилин 20 опановую себе і передзвонюю. Чорт, це завдання необхідно робити з лептопа, з телефона не вийде.

Беру лептоп і нарешті вмикаю його. Продовжуючи напівлежати. Істерично згадую, що на мені висить купа невиконаних завдань, починаю панікувати. Потім заспокоюю себе, що one at a time. Роблю так-сяк поставлене колегою завдання.

Вирішую, що не можу себе змушувати, просто не маю сил. Закриваю лептоп і зафіксовую в блокноті кілька завдань на завтра. Беру з холодильника шматок хліба, шокодадку, вмикаю наступний епізод The Good Wife.

Блядь, завтра в офіс, і я не уявляю, як туди себе витягнути.

Білий день, але ролети опущені, тож у квартирі досить темно. Це розслабляє. Навіть кицька не прокидається, спить багато годин поспіль.

20220814_203854.jpg

Після 15-ої години розумію, що шалено голодна, на хлібі весь день не просиджу, і ще й обіцяла Г. щось приготувати на вечір. Тому із зусиллями змушую себе почистити картоплю, промити курячі гомілки, куплені в неділю, натерти їх майонезом, часником, сіллю і перцем. Також знаходжу в холодильнику початки молодої кукурудзи, дістаю і їх. Все це в духовку. Почуваюся такою виснаженою, ніби голубці накрутила.

20220815_152719.jpg

Коли все запеклося, швидко поглинаю їжу. Печена кукурудза дуже смакує, трохи нагадує кукурудзу на грилі.

Потім я знову дивлюся серіал.

Близько 18-ої години приходить Г. з роботи. А я все ще хочу побути сама. Тож виходжу на прогулянку. В тих самих шортах і футболці, в яких спала. Тільки кепку на шухер натягла.

Ходити приємно, бо від довгого лежання болить спина. Я йду селищем, моросить дощ, починаю знову ревіти.

Виплакалася, і якраз дощ закінчився. Зателефонувала подружка з Вінниці. Поговорили.

Побачила аличу, підійшла спробувати. Солодка. Довелося обтирати брудні плоди об власну футболку (все як в дитинстві).

20220815_195106.jpg

Потім наткнулася на "фільм жахів", буквально. Просто подивіться, що за ідіотизм з іграшками влаштували люди біля свого під'їзду. Бррр, аж моторошно.

20220815_194503.jpg

Реально, я не розумію, чим керуватися люди, роблячи це уродство. Може, це якісь шизануті потішалися?

20220815_194456.jpg

Бажання: згребти все в пакет, винести на пустир, і спалити.

Повернулася додому, і, оскільки розім'яла спину, знову лягла під серіалом.

Просто пиздатий день, нема чого додати.

Sort:  
 2 years ago 

Якщо б я оце вночі побачив лежачим в клумбі, мені б стало не по собі 😆

Screenshot_20220816-163759.jpg

 2 years ago (edited)

Отож!!!!)))) В це на путіна схоже
Screenshot_20220816-180525_Chrome.jpg

 2 years ago 

Ахаха дійсно трохи схожий))

 2 years ago 

Там кожна іграшка як з книжки Кінґа :)

 2 years ago 

Це точно 😄 Хотів би я поглянути на того "виконавця" що створив цю клумбу зла))

Тим паче треба було його винести, та спалити)

 2 years ago 

Та то не мій двір, шо буду свої порядки там наводити)

Loading...
 2 years ago 

Юль, що за настрій?! У тебе щось трапилось?

 2 years ago 

Пояснюю це психоемоційною конституцією, така моя генетична нагорода долі

 2 years ago 

В мене також буває такі припливи. Що аж жити не хочеться. Стараюсь відволікатися.

 2 years ago 

І я стараюся

 2 years ago 

О, я кукурудзу ніколи не запікала. Треба спробувати. Тримайся там, меньше нервуй.

 2 years ago 

Дуже смачно, спробуй

Таке непросто коментувати. Але в мене є декілька візуальних коментарів. Ось один з них:
изображение_viber_2022-07-31_08-49-22-195.jpg
Матюки свідомо пропускаю.

 2 years ago 

на жаль... люди почали буквально засиратися
це моя больна тема, бо я здаю свою вторсировину на переробку

Є й позитивний коментар. Завтра сфоткаю та викладу.

Hello @antorv friend, How long without knowing about you.

I have spent some days like this, my blinds also "hide" the day and I am too lazy to leave the house.

I really liked the way you prepared the chicken.

And when I saw the photo of the toys I thought the same thing, and it made me laugh a lot.

PS: your cat is beautiful.

A hug, see you soon.

Привіт. А ось інверсний приклад використання іграшок у дворі:
изображение_viber_2022-08-18_20-59-41-254.jpg
Навіть білизна на задньому плані не спаклюжила інсталяцію.

 2 years ago 

Так, це значно симпатичніше і практичніше :)

Доброго вечора!

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66785.43
ETH 3494.10
USDT 1.00
SBD 2.83