The Diary Game : 10/09/2022 & Earlier...

in Ukraine on Steem2 years ago

Сиджу оце, і серце якось дивно поводиться. Коротше, я його відчуваю постійно, що воно є. Так же ж не має бути в спокійному стані😧 Починаю через це хвилюватися. А УЗД завтра, і холтер поставлять завтра. Ех, очкую я, а раптом там серйозна патологія...

Та не будемо передчасно накручуватися. А раптом все нестрашно і поправимо?

Побачила пост знайомого військового, що підрозділу потрібні зимові спальники. Знайшла свій, сфоткала, запропонувала йому вислати. Але написав, що поки не треба, вони хочуть закупити всім однакові на температуру мінус 15 (мій на мінус 5 ніби).

20220910_161445.jpg

Взагалі, настрій сильно піднесений на фоні перемог наших світлих воїнів!!! Ось колега з харківського ТрО отаке прислав😍
Screenshot_20220910-165710_Chrome.jpg

А потім, ще через кілька годин, написав, що ЗСУ вже майже в Донецьку. Це якась нереальна історія, я боюся навіть голосно радіти, щоб не сполохати це щастя, це добро, цю вселенську справедливість, яка НАРЕШТІ СПРАВДЖУЄТЬСЯ!

Ну от, я навіть не хочу заглиблюватися в цю тему, щоб не сполохати її! Давайте краще поговоримо про щось інше🙈



Сьогодні дощовий день, на вулиці холодно. Я не знаю, бо не виходила, по кицьці просто бачу)))

20220910_164414.jpg



А ще – пофарбувалася. Думала, вийде трооошечки світліше, а воно отаке вийшло.

IMG_20220910_223837_341~2.jpg
Ця страшна рожа відповідає внутрішній задоволеності цим кольором

Це не тим шампунем, ні. Це оцією фарбою (сфоткала її вже для наступного посту The Shopping Game):
20220910_153110.jpg

На коробці колір явно трохи світліший! І називається він, увага, "світлий блонд"! Ну який же це, до біса, світлий блонд, якщо це капучино якесь чи молочний шоколад?! Тьху.

Ну і хрін з ним, з кольором. Все одно я думала поступово переходити в ближчий до натурального з часом. То перехід, можна сказати, відбувся вже.



Пішла я трохи порозважаюся, друзі! Знаєте, як? Почитаю в telegram російські канали, ггг. Ці скотиняки зараз виють, як пси на болотах. Це дуже смішно🥲 Раджу і вам підняти собі настрій!

Sort:  
 2 years ago 

А у нас сьогодні дощ, з самого ранку. Я на базар зібралася, сто років не була і дощик... Не піду мабуть. З нічної одразу додому. А колір класний, то ти звикла біленькою бути😂

 2 years ago 

Угу, звикла, але треба тепер до темного звикати, якщо не хочу, щоб все волосся відпало

 2 years ago 

У нас дощу поки нема, та ранок похмурий, непривітний - не люблю таку погоду! Але новини гріють серце і настрій дуже радісний!
Бажаю, щоб у тебе все було добре! І не треба з висновками "бігти поперед батька в пекло"!)))

 2 years ago 

Типова осінь:)
Не буду, але все одно лячно)))

 2 years ago 

Та все нормуль буде з серцем :) Які там патології 😏😅

Стримано радіємо і віримо в ЗСУ 🙂🇺🇦

 2 years ago 

Та сподіваюся!
Слава героям🥰

Категорично не згоден з тезою, що рожа страшна. Особисто мені все сподобалося.

 2 years ago 

Але я дуже старалася перекосойобитися 😃

 2 years ago 

Ох і халтурщики ті виробники фарби для волосся 😄 на світлий блонд дійсно не тягне, але колір гарний)

 2 years ago 

Дякую))) та най вже буде, бо блонд той зробить мене лисою😄

 2 years ago 

Я іноді в вконтакті ще дивлюсь який треш росіяни пишуть)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56204.99
ETH 2395.80
USDT 1.00
SBD 2.38